سلام

آیا این درسته که بعضی از مادر شوهرها به چشم نیروی کار به عروسشون نگاه کنند ؟ لااقل تو خانواده های سنتی؟ من خودم همچین حسی دارم. و واقعا هم درسته از نظر من. به نظرتون عروس باید کلفت باشه تو خونه مادر شوهر ؟ بخدا عروس هم حرمتی داره. شعور و شخصیت داره.

چرا بعضی مادرشوهران گرامی انقدر توقع دارند از عروس بدبخت ؟ من خودم تحصیل کرده و از یه خانواده اصیل مذهبی ام ولی بخدا شرمم میاد از بعضی رفتارهای مادر شوهرم. فقط ادعای دین و مذهب دارند. کل مملکت و کل نظام رو زیر سوال میبرن و میخوان حرف حرف خودشون باشه .

اینا حالا به جهنم ، من از مثلا ساعت 4 عصر که میرم منزل شون تا 11:30 شب سرپام. حتی جلوی نوه های ... شون هم باید تا کمر براشون خم شم. به خدا زور داره. باز اگه طرف یه خورده تحصیلات و شعور داشت آدم زورش نمیومد با جون و دل خدمت میکرد بهشون .

تو رو خدا نگید مادر زن هم از دوماد توقع داره که اصلا موافق نیستم. یعنی 90 درصد مخالفم .

لطفا از نظرات متفاوت تان مطلع مون کنید .


مطالب پیشنهادی از بایگانی خانواده برتر:


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط عروس و مادر شوهر (۴۴ مطلب مشابه)