به نام خدا

دوستان عزیز لطفا دانشگاه های با جو غالبا مذهبی استان تهران رو برای ازدواج معرفی کنید .

مثلا دانشگاه هایی مثل امام صادق ( ع ) ، امام حسین ( ع ) ، امام علی ( ع ) ، دانشگاه الزهرا ( س ) ، بقیة الله ( عج ) ، دانشگاه شهید مطهری

من خودم پسری مذهبی با تیپ اسپرت هستم ولی پایبند به معنویاتم ، و به لطف خدا تا الان با جنس مخالف ارتباطی نداشتم .

رتبه زیر ۵۰۰ کنکور انسانی ام ، و دانشجوی دانشگاه تهران ، اما متاسفانه جو کلی دانشگاه تهران مطابق میل من نیست و خودم خیلی اذیت میشم ، منتظرم زودتر لیسانسم رو بگیرم و برای ارشد برم دانشگاه دیگه .

امیدوارم توهین نشه به دانشجویان گرامی این دانشگاه ، ولی مسائلی اینجا هست که آدم تعجب میکنه که این دانشگاه جزو دانشگاه های برتر کشور هست . مثلا سیگار کشیدن خیلی قابل توجه دختر ها و پسر ها ، اختلاط شون و ... .

من شاغلم و مشکل مالی ندارم ( اگه طرفم سخت گیری نکنه ) ، یعنی حقوق مناسب با ماشین و خونه رو دارم و به طور کل سالم هستم و همه احساسم رو برای همسرم نگه داشتم .

برای ازدواج هم سعی میکنم طرفم هم رشته ایم ( یعنی رشته انسانی ) باشه تا بعدا مغرور نشه و نگه من هوشم از تو بیشتر هست و ...

اما اگه مثلا قرار به آشنایی با دختری شد که دندان پزشکی میخونه ، میخوام بدونم توقع شما دخترای مذهبی پزشکی یا ریاضی ( فرقی برام نداره فقط طرز تفکرش برام مهمه ) چطوری هست ؟

از طرفی شدیدا تحت فشارم که ازدواج کنم ، یعنی فشار عاطفی داره اذیتم میکنه ، و از طرف دیگه تو فامیل و همسایه و آشنا دختر برام نیست ، دختر مناسب برام نیست ، به همین خاطر اگه لطف کنید چند نمونه از مراکز و دانشگاه های مذهبی رو معرفی کنید ، یا اگه حوزه های علمیه هم باشه خوشحال میشم و ممنون تون خواهم بود .

مادرم متاسفانه خیلی در این زمینه مسئولیت پذیر نیست ، هر چی میگم مادر من زن میخوام میگه سنت کمه ( ۲۳ سالمه ) من یه سال پشت کنکور موندم البته .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)