سلام دوستان

سوال من در مورد آزمون دکتری است ...

جدیدا تصمیم گرفتم که برای دکتری بخونم می خواستم نگرانی هامو باهاتون در میون بذارم که راهنماییم کنین. اولین نگرانی من اینه که مدرک ارشدم از دانشگاه آزاده و من چقدر شانس دارم که درس بخونم و دانشگاه خوب دولتی بیارم؟ اگه رتبه م خوب بشه تو مصاحبه ممکنه ردم کنن ؟

دوم این که چه طور منابع رو به طور کامل تهیه کنم ؟

سوم این که من کلا زمانی که می خوام درس خوندن رو شروع کنم اون هم برای کنکور شدیدا اضطراب می گیرم ... و مدام میترسم قبول نشم ... این حالت رو چطور رفع کنم؟ و این که شرایط درس خوندن رو تو خونه ندارم و باید برم کتابخونه ،چند ساعت مطالعه خوبه ؟

کلا بهم بگید چیکار کنم تا موفق بشم ؟

ممنون


بیشتر بخوانید ...

چند سوال در مورد تحصیل در مقطع دکترا



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)