سلام به همه دوستان خواننده سوال من و کسانی که نظرشون رو در نهایت مهربانی میگن.

25 سالمه و تا الان تو زندگیم دستاوردی خاصی نداشتم و یه دانشگاه و تحصیل که همه مردم دارن و دستاورد به حساب نمیاد. وقتی به خودم نگاه میکنم میبینم هیچ نکته مهم و روشنی تو زندگیم ندارم و در ابعاد مختلف هیچ قابلیتی !!!

هزار هدف تحصیلی و شغلی دارم که با تنبلی پنهان شده و امیدی نیست. اما قصد تغییر دارم. میخوام سال دیگه به خودم افتخار کنم. بگم تونستم و شد. و اما راهنمایی که از شما میخوام اینه که بهم کمک کنید و بگید ابعاد مختلف زندگی چیه؟ ابعاد مختلف زندگی خودتون شامل چه مواردی بوده و چطور در رسیدن به اون ها موفق شدید؟

به نظرتون چه مهارتی میتونه الان تو زندگی مهم باشه؟ چطور مشکلات مالی خودتون رو در دوران دانشجویی حل میکردید؟ چطور برنامه ریزی میکردید؟

ممنون میشم راهنماییم کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) آموزش کسب درآمد برای دختران (۹۶ مطلب مشابه) اشتغال دانشجویی (۴۵ مطلب مشابه)