سلام به همه ی دوستان گل ...

من دختری ۱۸ ساله هستم، تازه امسال کنکور دادم ، هیچی هم برای کنکور نخوندم به خاطر شرایطی که واسم پیش اومد، قصد پشت کنکور موندم هم ندارم، رتبه م شده ۱۳ هزار و خورده ای، منطقه ۲ ، رشته ی انسانی، همه دانشگاه ها رو مجاز شدم واسه انتخاب رشته ... ( یه پستی هم با عنوان کدوم رشته رو برم؛ علوم تربیتی یا مشاوره ؟ ) گذاشتم ...

همیشه درس خون بودم و هستم، معدل و نمره هام همیشه بالا بوده، به غیر از اول و دوم دبیرستان که اونم به خاطر شرایط و اتفاقات بدی که واسم پیش اومد نتوستم نمره های عالی بگیرم ، ولی خب نشد واسه کنکور بخونم ...

درس زبان انگلیسی خیلی خوب نیست، می ترسم برم دانشگاه ( البته ان شاء الله فرهنگیان و یا دانشگاه های دولتی قبول بشم و برم اون جا درس بخونم ) درس زبان انگلیسی رو بلد نباشم و نفهمم که استاد داره سر کلاس چی میگه ... .

میخوام تو این ۱ ماه و نیم باقی مانده از تابستون، بشینم بکوب زبانم رو بخونم و تقویت کنم ( زبان انگلیسیم در مدرسه متوسط بود، ولی در حد دانشگاه دولتی و ... خوب نیست ) ... ، از یه طرف مامانم داره من رو اجبار میکنه برم کلاس راهنمایی رانندگی ...

به مامانم میگم وقت و زمانی که واسه خوندن کتاب آیین نامه میکنم و وقتی که واسه کلاس رفتن تئوری و عملیش میرم، بشینم زبانم رو بخونم ، ولی اون عصبانی میشه و میگه : نه باید بری، و سرم داد میزنه !!! من چی کار کنم؟! آخه من کلاس راهنمایی رانندگی رو واسه خودم واجب نمیدونم ...

اگه بخوام اولویت بندی کنم، زبان مهم تر از رفتن به کلاس راهنمایی رانندگیه ... . فکر میکنم اگه این کلاس رو برم دارم وقتم رو بیهوده هدر میدم ... . استرس گرفتم، میترسم از زبان تو دانشگاه ... .

اصلا معلوم نیست چقدر طول بکشه این کلاس ها، تازه اگه امتحاناتش رو قبول نشم باید بشینم دوباره بخونم، هم تئوری و هم عملی ... به نظرتون من چی کار کنم ؟ قسمت بندی هم که بکنم میتونم به هر دوش رسیدگی کنم، ولی ...

دلم برای وقتی که دارم پای رانندگی میذارم میسوزه ... ، خودم رانندگی رو دوست دارم ولی فکر میکنم لزومی نداشته باشه الان، سال بعد هم میشه ... . بچه ها دعا کنین من دانشگاه فرهنگیان رو قبول شم؛ واقعا نمیدونم چی کارکنم !؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) آموزش زبان انگلیسی (۴۷ مطلب مشابه)