سلام

میخواستم یه سوال بپرسم در مورد دانشگاه های آزاد و پردیس .

من شنیدم که میشه با پول و پارتی رشته های خوب مثل دندون و دارو رو در این دانشگاه ها خوند الان من سوالم اینه آخه چه جوری ؟ یعنی طرف رفته گفته من پول دارم بیا بچه م رو پذیرش کن؟ واقعا نحوه ی پذیرش به وسیله ی پول تو این دانشگاه ها برام جای سواله ، لطفا اگه کسی اطلاع داره بگه،  آخه من شنیدم حتی تو دانشگاه های دولتی حدود ٥٠ نفر هر ساله بیشتر از اون چیزی که اعلام میکنن پذیرش میشه .

لطفا اگه کسی اطلاع داره بگه که چه جوری آخه باید اقدام کرد برای پذیرش تو این دانشگاه ها حتی مناطق محروم تر که راحت تره قبولی ، یعنی بدون اینکه آشنا داشته باشه میشه ؟

لطفا نیایین پایین این سوال نصیحت کنید و طعنه بزنید ، خیلی ها هستن که استعدادش رو دارن ولی متاسفانه نمیتونن سد کنکور رو بشکنن .

 

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)