سلام...
سوالم احتمالا مسخره به نظر بیاد ولی اگه میشه از خودم بزرگترا که تجربه داشتن کمکم کنن...
من دختریم هجده ساله که زبانم رو تموم کردم و در حال حاضر به کودکان و نوجوانان هر کدوم یه ترم، تدریس میکنم که هر سه ماه یکبار تقریبا نهصد تومن میدن و در کنارش بابامم روزی پنج تا ده تومن بهم پول میدن که یه مقداریش رو برا جزوه و چیزای کوچیک میدم و در نهایت حالا یک و سیصد در سه ماه برام میمونه‌...
تا حالا تصمیم گرفتم نگه دارم برا آینده و به نوعی پس انداز کنم چون بابام چندان اجازه نمیدن با پول خودم برا خودم لباس بگیرم ، جای دیگه ای هم نیازی ندارم فعلا خرج کنم، از طرفیم برا کنکور میخونم و مطمئنا یه رشته مهندسی تو دانشگاه خوب قبول خواهم شد و احتمالا تا مقطع دکتری ادامه خواهم داد.. اینو میگم چون شغل من به احتمال نود و نه درصد کاملا متفاوت خواهد بود.
سوالی که دارم اینه
به نظرتون ادامه بدم؟ ( علاقه هم دارم و زبانم فراموشم نمیشه) یا کلا بذارم کنار ؟ ( که تصمیم دارم دو ترم به خاطر کنکور بذارم کنار)
یا با پولش چیکار کنم ؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) آموزش کسب درآمد برای دختران (۹۶ مطلب مشابه) اشتغال دانشجویی (۴۵ مطلب مشابه)