با سلام

پسری هستم 21 ساله ، حدود دو سال هست که کپسول های کلیند امایسین 300 و داکسی سایکلین استفاده میکنم بخاطر جوش های چرکی و بزرگی که روی فک صورتم و کناره های دماغم میزنم ، ولی قسمت های دیگر صورتم اصلا جوش نمیزنم فقط همین قسمت ها هست .  این جوش ها بسیار بزرگ و سفت هستند به طوری که بعضی هاشون طورین که التهاب شون باعث ورم و باد کردن قسمتی از صورت میشه و بعد به قرمزی میرن و در نهایت هم به صورت جوش های سرسفید چرکی بزرگ تبدیل میشن .

واقعا نمیدونم چیکار کنم قطع کردن قرص ها باعث برگشتن این جوش ها میشه و از طرفی علاوه بردرد زیادی که داره روی فک که گاهی اوقات دهنم رو نمیتونم زیاد تکون بدم باعث ظاهر زشت من شده .

با آزمایش خون و سونوگرافی پزشک داخلی گفت شما کبدتون چرب هست با گرید 1 و علت جوش هاتونم کبد چربتونه حجامت کن و قرص های متخصص پوست رو هم قطع کن ولی من الان یک ماهه غذاهای چرب نمیخورم و ورزش  میکنم بر خلاف گذشته قرص های دکتر پوست رو قطع کردم حجامت کردم زالو درمانی روی پوست صورت رو امتحان کردم ولی این جوش های چرکی دردناک هنوز که هنوزه تمام نشده

از دوستانی که تجربه مشابه دارن خواهش میکنم در مورد این موضوع یه کم توضیح بدن و از نظر دوستان آیا میتونه این جوش های دلیل دیگری داشته باشه ؟

ممنون


بیشتر بخوانید ...

نمی تونم جلوی جوش زدن های صورتم رو بگیرم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)