سلام

جوانی هستم بین 20 تا 25 سال یه مشکلی برام پیش اومده که واقعا منو نا امید و نگران کرده. قضیه از این قراره :

حدود دو سال قبل واقعا تو رویاهام خودم رو با کار کردن بسیار و تلاش توی یک خونه و ماشین و وضعیت مالی مناسب میدیدم. یهو از حدود دی 96 بود که کل رویاهام به هم ریخت . من آدمی هستم که بسیار نگران آینده ام و بسیار اهل برنامه ریزی یعنی یک ساعت میخوام برم بیرون باید دو روز قبلش برا خودم برنامه ریزی کرده باشم .

از وقتی دلار به طرز وحشتناک رفت بالا قیمت مسکن هم افزایش پیدا کرد ، کلا آیندم و برنامه ریزیم نابود شد . واقعا انگار از درون خالی شدم. من جوون از کجا میتونم تو شهر خودمون خونه متری 4.5 میلیون بخرم ؟ قیمت یک خودرو که تا دیروز 40 تومن بود و کلی به مردم اصرار میکردن بیاید بخرید الان شده 86 تومن! یعنی چی واقعا ؟ این دیگه چه مملکتیه که اینجوری آینده و برنامه ریزی جوونش و به باد میده؟ صد بار به سرم زده برم یه کشور دیگه ( شرایطش کم و بیش محیا هست برام ) ولی خب من نمیتونم تو کشوری مثل کانادا زندگی کنم و اصلا با روحیات من سازگار نیست.

تا کی باید اینجوری باشه ؟ امید به آینده جوون ها صفر شده با این وضع! از کجا معلوم یه هفته دیگه خونه متری 4.5 به متری 6 نرسه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)