سلام

من دو تا سوال دارم ؛

یک اینکه این روزها خیلی از اونایی که متاهلن یک سره دارن مینالن که همسر ما اینه، اونه، این طوری هست و  اون طوری نیست . آمار طلاقم که دیگه گفتن نداره ، سوالی که دارم اینه که متاهلا اگه میتونن بین از تجربه هاشون بگن برای ما مجردا تا ببینیم چقدر نگاهمون به زندگی متاهلی واقع‌ بینانه ست ، هر چند تا وقتی اون رو تجربه نکنیم نمیتونیم نظر قطعی بدیم .

فرضا بیان بگن چی فکر میکردن چی شد ؟ من منظورم اون تخیلاتی که خیلی ها دارن قبل ازدواج نیست ، میخوام بدونم اونایی که متاهلن فکر میکنن زندگی متاهلی چطوریش بهتره ؟

مثلا زیاد میبینیم که مرد و زن بعد از 10 15 سال زندگی هنوز عین بچه 2 3 ساله دارن فقط ساز خودشون رو میزنن و انگار چیزی به اسم زندگی مشترک رو درک نمیکنن و هنوز دارن تو عالم رویا سیر میکنن ( جر و بحث های بی سر و ته، داد و بیداد، گرو کشی، تهدید و ... ) .

آدم بعضی وقت ها یه رفتارایی رو از یه سری آدمای متاهل میبینه که انگار اینا بچه 14 15 ساله هستند با اینکه بالغ بر 30 40 سال سن دارن !

زیاد دیدم که میگم ، اگه لطف کنین بیاین در مورد زندگی متاهلی کمی توضیح بدید یا تجربیات تون رو در اختیار ما بذارین خیلی ممنون میشم ، من به اون دسته از دوستانی که میخوان بیان بگن خیالباف نباش و ال و بل کاری ندارم .

سوال دومم اینه که زوج هایی که یکی از دو طرف درونگراست یکی هم برونگرا میشه بیان توضیح بدن که آیا این مسئله مشکل ساز بوده براشون ؟

" لطفا فقط متاهلین نظر بذارن  "

"عرفان‌ خان"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)