سلام خسته نباشید

من 24 سالمه و همسرم 28 سالشونه و یک سال و نیمه عقد کردیم و قراره یک ماه دیگه عروسی کنیم. مشکلی با هم نداشتیم و هم رو واقعا دوست داشتیم و داریم اما چند تا مسئله پیش اومده توی این چند ماه اخیر که ذهن منو واقعا درگیر کرده جوری که منو مردد کرده و یه جورایی میترسم از زندگی مشترک با همسرم.

همسرم همیشه به من میگفتن تو بهترینی واقعا از همه چیزت راضیم و خیلی خوبی اما حدودا یک ماه پیش وسط یک بحث بهم گفتن که مثل یک زن کامل رفتار نمیکنی رفتارهات لوس و بچگانه ست. زن های مردم سنشون از تو کمتره ولی مثل یک زن کامل رفتار میکنن.!

حس کردم کاملا از ته دلش گفت. واقعا ناراحت شدم بهشونم گفتم اما گفت منظوری نداشته، ولی ذهنم رو خیلی درگیر کرده این حرف و یه مسئله دیگه هم این که احساس میکنم منو یک بچه میدونه هنوز . بهم کاری رو محول نمی کنه که انجام بدم یا اگه کاری بخواد همش سفارش میکنه یا روی اون کار نظارت میکنن خودشون انگار که با یک بچه رفتار میکنه!

راستش این موضوع واقعا باعث شده اعتماد به نفسم کم بشه و فکر کنم بچه ام و از پس کاری برنمیام. انگار به من اعتماد ندارن که میتونم از پس همه چی بر بیام. در صورتی که واقعا توانا هستم و همیشه از پس کارهام به خوبی براومدم و توی جامعه هم موفق بودم همیشه ، ولی با رفتاراشون همیشه حس بچه بودن بهم دست میده.

میترسم نتونم توی زندگیمون خواسته هاش رو برآورده کنم یا به قول خودش یک زن کامل باشم. میخوام ازتون بپرسم مثل یک زن کامل رفتار کردن یعنی چی؟ باید چه رفتارایی انجام بدم ؟ و چیکار کنم که بهم اعتماد بکنه که من بچه نیستم واز پس زندگی برمیام.

با تجربه ها میشه لطفا راهنماییم کنین


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)