سلام

پسری ۲۷ ساله هستم که چند وقته خانواده دارن پیشنهاد میدن برای ازدواج . خودمم بدم نمیاد اما خیلی هم دنبالش نیستم.  یعنی اگه از کسی خوشم بیاد ازدواج میکنم . فعلا هم که از کسی خوشم نیومده هنوز  . حالا مشکلم اینه که افرادی که معرفی شدن بهم رو من ندیدم چهره شون رو و مثلا باید برم توی محل کارشون ببینم شون رو در رو .  من این حالت رو دوست ندارم .‌

چون هم اینکه به نظرم کار اخلاقی ای نیست .‌به فرض من برم دختر رو ببینم و خوشم نیاد اون دختر قطعا ناراحت میشه که چه عیبی دارم که پسندیده نشدم.

خواهران گرامی شما نظرتون چیه ؟

مشکل اینجاست من یه کم سخت گیرم روی ظاهر . نمیگم خوشگل باشه . نه . اما باید به دلم بشینه . مواردی که بهم معرفی شده اکثرا پرستار هستن و باید برم توی محل کارشون مثلا چند کلمه حرف بزنم باهاشون . ( یعنی اون دختر ها هم اطلاع دارن جریان چیه ) . از دور هم نمیشه دید . الیته خودمم خس بدی دارم از این مدل دیدن شخص .

به نظرتون اگه کسی بیاد اینجوری ببیندتون و بره خیلی زشته و ناراحت میشید ؟

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)