سلام

ما یک همسایه داریم که پسری فضول، پر رو و دید زن داره که حدود 21-22 سال سن داره. این پسر بیشتر اوقات من یا اعضای خانواده ام رو دید میزنه و در کمال پر رویی از پنجره نگاه می کنه. حتی وقتی متوجه میشیم و بهش نگاه هم می کنیم باز نگاه کردنش رو ادامه میده و آثاری از حیا و ادب توش نیست که کمی اقلا معذب بشه. البته ما به رسم احترام چیزی فعلا بهش نگفتیم ولی دیگه امروز طاقتم به سر اومد و تا الان به زود خودم رو کنترل کردم.

تقریبا با این پسر هم سن هستم و امروز میخواستم حساب کارو باهاش تسویه کنم ولی گفتم با شما هم مشورتی انجام بدم. همانطور که گفتم این پسر خیلی پر روئه و مادرم، خواهرم یا مطمئنم حتی در آینده ازدواج هم کنم همسرم رو دید خواهد زد. دید زدنش رو نمیتونم سوء استفاده جنسی اینا تعبیر کنم. التبه افراد رو نمیشه شناخت شاید هم اینطور باشه ولی محض حرص دادن و فضولی اونطوری نگاه می کنه.

میخوام فردا پس فردا که بیرون دیدمش کمی حالش رو جا بیارم. حالا لازم باشه به کتک هم متوسل میشم و اینم بگم که زیر دستام له میشه و میترسم عصبانی بشم و بد بزنمش.

دوستان لطفا منو راهنمایی کنیم. اینم بگم که لطفا پیشنهاد ندین که تو هم اونو نگاه کن. چون ذاتا چنین آدمی نیستم و مثل اون بی حیا نیستم. البته نگاه کردنش نشان از پست و حقیر بودنش داره. ولی پر رو بودنش بیشتر رو مخمه.

و اینم نگین که خونشه و هر کاری دلش بخواد میتونه بکنه. اگر چنین بود سنگ رو سنگ بند نمیشد و منم خیلی کارا میتونم انجام بدم.

مرسی از راهنمایی هاتون


مرتبط:

چرا یه مرد متاهل باید چشمش دنبال خانم های دیگه باشه؟

چرا آقایون اعم از پیر و جوون چشم چران شده اند ؟!

آیا شوهر چشم چرون نصیبم میشه ؟

چطور میشه تشخیص داد یه مرد چشم چرونه یا کنجکاو ؟

تاثیر چشم چرانی در وفاداری به همسر

چشم چرانی و راه نجات

کنترل چشم و نگاه نکردن به نامحرم چه فوایدی برای مردها داره ؟‌

سوال از خانم ها در مورد سختی کنترل چشم در مردان

چطور نگاهم رو توی یه شهر پر جمعیت کنترل کنم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)