سلام و عرض ادب

خیلی حال روحی بدی دارم خیلی هم همدیگه رو دوست داریم چند وقت دیگه هم بچه مون به دنیا میاد ولی بعضی وقتا قایمکی همسرم فیلم یا عکسا مستهجن نگاه میکنه خیلی صبر کردم که بهش چیزی نگم ولی نتونستم خیلی فکر کردم که چطوری بگم که هم غرورش نشکنه هم بفهمه داره اشتباه میکنه براش نامه نوشتم و بهش گفتم که من متوجه میشم تو این کارو میکنی و... در اخرهم نوشتم که بعد از خوندن نامه دیگه به روم نیاره و کارشو ترک کنه ولی متاسفانه بعد از یکی دو هفته دوباره متوجه شدم که از این عکس و فیلم هارو نگاه میکنه دیگه نمیدونم چیکار کنم میترسم به روم بیارم بدتر بشه به روم نیارم دارم دیونه میشم توروخدا یه راهنمایی کنید اصلا این چیزا به اعتقاداتش نمیخوره بین مردم کلی وجهه داره من چیکار کنم؟؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)