سلام

من حالم خیلی بده. خیلی بدتر از بد. از یه شوک وحشتناک یک هفته ای عبور کردیم. شوکی که همه ی خانواده مارو داغون کرد. 

دختر برادر شوهرم که فقط ۱۶ سال داره یعنی کلاس نهم هستش. برای سه شب از خونه شون فرار کرد. اولش که نمیدونستیم فراره فکر کردیم دزدیدنش. خدا شاهده انقدر جیغ زدم و خودمو زدم و گریه کردم و ... ،بعد پلیس ردشو زد توی شمال !!! فاجعه بود فاجعه. همسر من خیلی غیرتیه بلند شدیم شبونه رفتیم شمال بلکه پیداش کنیم. هر چقدر تو پارک و خیابون گشتیم فایده نداشت.
بعد سه روز خودش برگشت.الان خانواده اس میگن باهاش عادی برخورد کنید بیشتر از این غرورش نشکنه.
ولی من واقعا نمیتونم . تصور اینکه یه دختر که الان ثابت شده با دوست پسرش ساعت ۲ شب از خونه زدن بیرون . سه روز با هم شمال بودن حالم رو بد میکنه.نمیتونم ببینمش. چه برسه عادی باشم.بعد اصلا باور کردنی نبود . نماز میخوند حتی شده بود یه هفته بیاد خونه ما. من هیچ بدی ای ازش ندیده بودم. واقعا نمیتونم ببخشمش .
پدرش کتکش زده و تلفنشو ازش گرفته. عمه و مادرشم کلی نصیحتش کردن.چون توی اون شهر شمالی آشنا داشتیم پرس و جو کردیم دیدیم پسره کلا دختر باز و هرزه است. حالم خیلی بده دوستان.موندم چجوری باهاش برخورد کنم.از یه طرف میگم باهاش حرف بزنم نصیحتش کنم ،از یه طرف تصور سه شب بغل یه پسر بودنش حالم رو به هم میزنه. الان برای من یه دختر هرزه فراری شده. کسی که بینهایت دوستش داشتم و زن عمو جون بهم میگفت . جوری از چشمم افتاده که میخوام هیچ وقت نبینمش.
من با یه همچین نوجون خطاکاری چجوری رفتار کنم؟

مرتبط:

چکار کنم بچه هام با خانواده منم مثل خانواده ی شوهرم راحت باشن؟

میدونید وقتی یه حرفی رو مدام به کسی بگید براش تبدیل به باور میشه

اگر مادر می شدم ...

تلاش کنیم پدر و مادر خوبی باشیم

از ایده های تربیتی تون برای داشتن فرزند صالح بگید

دلم نمیخواد پسرم بی تربیت و بد دهن بار بیاد

از پدر و مادر بودن چی می دونید ؟

تربیت فرزندانمون در آینده چه طور باید باشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) جهت اطلاع پدران و مادران (۱۵۸ مطلب مشابه) مسائل والدین (۵۴ مطلب مشابه)