سلام من یه پسر 26 ساله هستم که دیگه بخاطر ظاهرم از ازدواج و زن گرفتن پشیمون شدم. دخترا همشون دنبال پسر خوش هیکل و قد بلند میگردن. همشون پسرخوشگل و چهارشونه میخوان. هیچ دختری از من خوشش نمیاد. من قدم 166 و وزنم 55 هستش. ظاهر مورد پسند دخترا رو ندارم.

کی گفته دخترا ظاهر بین نیستن؟ همشون پسر خوشگل و خوش هیکل میخوان. من قیافم زیاد بدک نیست ولی کل ظاهرم مورد پسند دخترا نیست! یه دختری که رفتم خواستگاریش، بدونه تعارف بهم گفت از هیکلت خوشم نمیاد! با اینکه خودش هم ریزه میزه بود. دوستام بخاطر هیکلی بودنشون و خوشتیپ به خاطر هیکل، بیشتر دخترارو جذب میکنن و به راحتی آب خوردن دوس دختر پیدا میکنن چون جذابن. ولی من دنبال دوستی نبودم من میخوام ازدواج بکنم. چرا بیشتر دخترا ظاهر بین هستن؟ تا حالا خواستگاری دختری نرفتم که هیکلش از من بزرگتر باشه، همشون ریز و لاغر بودن ولی اینا هم شوهر هیکلی میخوان!! اصلا گناه من چیه که ظاهرم اینه؟؟؟ میخوام قید همه چی رو بزنم. دیگه اصلا زن نمیخوام. ازدواج نمیکنم. من همه ی موقعیت های ازدواج رو دارم. کار خوب.حقوق خوب.ماشین. خونه.تحصیل... ولی بخاطر ظاهرم هیچ دختری عاشقم نشد.همممممممشون پسر خوشگل میخوان!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)