سلام

دختری هستم که متاسفانه چند قطبی شده !!!
خانواده ی مذهبی دارم که عقایدشون رو قبول ندارم چون خیلی حجاب حجاب میکنن و خیلی محدودیت قائل هستن ! اما من چادری نیستم و مانتویی هستم و معمولا یه کوچولو موهام رو معلوم میکنم و تا حدی آرایش دارم و این محدودیت ها رو قبول ندارم واقعا !

اما به یه سری اصول مثل روزه پایبندم! به اینکه لباس و آرایش زننده نباشه پایبندم! به محدودیت روابط دختر و پسر پایبندم یعنی دوستی با جنس مخالف رو قبول ندارم و واقعا بدم میاد از کسانی که تو دانشگاه با پسرا نزدیکن یا میگن خب پسر خالمه دیگه ، پسر داییمه دیگه مثل خواهر و برادریم . چون اگه نامحریم پس خواهر و برادر نیستیم و دیدم خانوم های متاهلی رو که شاکی از همین روابط خواهر و برادری شوهراشون با دخترای فامیل هستن ...

یعنی ظاهر و برخی عقایدم باز و برخی عقایدم کاملا بسته هست . و مواردی که برای ازدواج پیدا میشه برام یا کاملا مذهبی هسن و هنوز منو ندیدند و با شناخت از خانواده ی مذهبیم این درخواست رو میدن یا مواردی که کاملا باز هستن ، مثلا وقتی ازشون بپرسی در صورتی که پدر شدی و دخترت دوست دختر داشت چیکار میکنی مشکلی ندارن و میگن حتی با پسره آشنا میشم و میذارم بیان خونمون !

گاها فکر میکنم شبیه من تو دنیا نیست یعنی نیمه بسته نیمه باز ، بنابراین جفتی توی دنیا ندارم . من برام تربیت بچه خیلی مهمه و فکر میکنم تا این حد اختلاف عقایدم با طرفم بچه های دو قطبی ای مثل من تربیت میشن که یکی مون حرص میخوره به هر حال !

من نه میتونم پسر مذهبی قبول کنم و محدودیت هاش رو برای خودم و بچه های آیندم بپذیرم نه میتونم به موردهای غیرمذهبی و بازم فکر کنم که اینقدر راحت ادای روشنفکری رو در میارن . به نظر شما مشکل از کجاست چی و کی باید تغییر کنه؟!

لطفابه سوالات پایین هم جواب بدین

اگه مادر یا پدر باشین و بفهمین دخترتون یا پسرتون دوست جنس مخالف داره چیکار میکنین؟

اونایی که میگن ناراحت میشن خب یعنی خودشون رعایت میکنن؟

اوناییم که استقبال میکنن و مشکلی ندارن از عواقب این کار نمیترسن؟

ببخشیدکه طولانی شد!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)