سلام خدمت دوستان

من امسال توی جشنواره ی قرآن و عترت دانشجویان کشور شرکت کردم . یه جور مسابقه ی کتابخوانی بود. تونستم تو مرحله دانشگاهی جزو نفرات برتر بشم و به مرحله منطقه ای برم. تو مرحله دانشگاهی به نفراتی که اول تا سوم شدند جایزه نقدی دادند. مرحله منطقه ایش هم تو اردیبهشت برگزار شد و من هم امتحان دادم. تیر ماه میگن جوابش میاد.

اما این مرحله جایزه نقدی نداره. میخواستم بدونم این جا کسی هست که تجربه ی حضور در جشنواره قرآن و عترت دانشجویی در مرحله های بعد از منطقه ای یعنی مرحله ملی و سراسری رو داشته باشه؟ اگه دوستانی موفق شدن رتبه کسب کنن در سال های قبل ، لطفا بگن که جایزه ی اون مرحله ها چی بود؟ من مرحله منطقه ای تقریبا خوب امتحان دادم و اگه خدا بخواد شاید بتونم به مرحله ملی برم. ( حالا اگه امسال هم نشد برای سال های بعد).

حقیقتش تنها مشوق و انگیزه ام هم همین جایزه های مالی هست که میدن. و برای ما دانشجو ها که درآمد نداریم کمک خرج خوبیه . البته از مطالبی که امتحان میگیرن هم بدم نمیاد. ( رشته ای که من شرکت کردم نهج البلاغه بود ) اما واقعا مطالب سنگینی بودن و  به آدم خیلی فشار میاد.

مثلا تو مرحله منطقه ای ما کل کتاب "سیری در نهج البلاغه" رو امتحان دادیم که بعضی مطالبش فلسفی بود و سنگین بود. حالا میخوام اگه کسی تجربه شرکت و رتبه آوردن داره این لطف رو بکنه و بگه که شرایط مرحله ملی و سراسری و جوایزش چطوریه ؟ با توجه به این که در مراحل بعد حجم مطالب هم سنگین تر و سوالات سخت تر خواهد بود. آیا ارزشش رو داره که من تلاش کنم برای کسب مقام ؟ صادقانه بگم تنها انگیزم فقط بحث مالی هستش. ( به پولش نیاز دارم ) لطفا اگه میدونید جایزه ش چیه بهم بگید تا انگیزه پیدا کنم.

ممنونم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)