سلام

من دانشجوی یک رشته ی مهندسی در یکی از دانشگاه های دولتی و روزانه هستم. متاسفانه ۹ ترمه شدم . ولی اگه خدا بخواد تا زمستون امسال لیسانس رو تموم میکنم.

قصد خودم اینه که برا ارشد شرکت نکنم و اگه خدا خواست برم خدمت سربازی. بعد بیام هر وقت شد برا ارشد اقدام کنم. برادرم هم همین رو میگه. خواستم نظر شما دوستان رو بدونم.

لطفا اگه در این زمینه خودتون تجربه ای دارید یا از آشنایان تون بفرمائید. راستی اگه در زمینه کار هایی که در زمان دانشجویی انجام میدادید و درآمد کسب میکردید هم بفرمائید. هر چند کم بوده.

این روزها واقعا کفگیرم خورده ته دیگ و دنبال اینم که یه کاری انجام بدم. کارای زیادی کردم آدم تن پروری نیستم. از کارگری ، کشاورزی تا شاگردی و‌ ... ولی میخوام تجربیات شما رو هم بدونم.

ممنون.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)