سلام

من چند تا از پست های مرتبط با سوالی که دارم رو دیدم اما جواب سوالم رو پیدا نکردم . سوال من از پسراست ،چه دلیلی میتونه داشته باشه که شما به دختر ها زل میزنید ؟

آقایی هست حدود 24_25 ایشون بعضی موقع جای یه آقای مسئولی میشینن ، تا اون آقای مسئول هست ایشون اصلا به کسی نگاه نمیکنه به خاطر همین میگفتن خیلی سر به زیره و اصلا به کسی نگاه نمیکنه اما یه بار که آقای مسئول نبود من از پشت سرشون داشتم رد میشدم صندلی ش رو کامل چرخوند طرف من ، چند روز بعد که داشتم از موسسه خارج میشدم جلوی در چشم تو چشم شدیم و ایشون نگاهش رو نگرفت و زل زد به من که بعد چند ثانیه من نگاه هم رو گرفتم و رفتم ، ( من آرایش و پوشش خاصی ندارم که بگم به خاطر ایناست) .

دوباره فرداش با همون آقای مسئول نشسته بودن که من اومدم برم ایشون از رو صندلی سرش رو کشید بالا ، چند وقت بعد هم تو حیاط نشسته بودن و منم رفتم حیاط که دیدم اونجان ، من رفتم رو صندلی ای نشستم که ایشون دید نداشت بعد چند ثانیه جاش رو عوض کرد و اومد رو صندلی ای نشست که من میدیدمش ، من قبلا هم ایشون رو میدیدم اما تا قبل چشم تو چشم شدن اصلا ذهنم درگیرش نبود ، بعد اون روز هر کاری کردم فکرش از سرم بره بیرون موفق نشدم .

به یکی از دوستام گفتم زیر نظرش بگیره گفت وقتایی که آقای مسئول نیستش ، نگاه میکنه به بقیه که این باعث شد من شک کنم که نکنه اشتباه کردم در مورد رفتارهاشون ، ایشون پیشنهادی هم نداده و من تا حالا مستقیم با ایشون هیچ حرفی نزدم  از طرفی دخترای زیادی میان اون جا که خب خیلی بیشتر از من میرسن به خودشون و تیپ و آرایش خیلی بهتری دارن با خودم فکر میکردم اون همه دختر بهتر چرا باید از من خوشش بیاد. خیلی حس بدی دارم الان حس اینکه باید منتظر بمونم که ببینم احساسم درست بوده یا نه .

به نظر شما من اشتباه میکنم ؟ و اگر میشه آقا پسرا بگن چرا نگاه میکنن به دخترا اگر علاقه ای نیست؟


بیشتر بخوانید ...

نگاه پسر ها همیشه نشونه علاقه نیست

دختر مورد علاقم رو دزدکی نگاه می کردم

مثل نوجوان ها نگاه پسران نامحرم رو میذارم به حساب علاقه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) علت و انواع نگاه های پسران و دختران (۲۷ مطلب مشابه)