سلام دوستان ، طاعات و عبادات همگی قبول حق

دوستان عزیز ؛

اول از همه باید بگم من مذهبی خشک و غیر متعارف نیستم ، یک آدم کاملا معمولی مثل اکثرا آدم ها و سعی می کنم به حقوق و آزادی آدم ها احترام بگذارم . خودم حجاب دارم البته نه سفت و سخت چادری ولی به کسی که حجاب نداره هم احترام می ذارم .

این روزها که ماه رمضانه مسئله ای که خیلی ذهن منو مشغول کرده روزه خواریه ، اینکه هر کس مختاره که روزه بگیره یا نه کاملا شخصیه ولی چه قدر خوبه که وقتی من روزه هستم احترام این ماه رو نگه دارم ، تو محل کار دوستان و همکاران مراعات نمی کنند .

مثلا میان وعده و ناهار رو توی آبدارخونه میل نمی کنند و راحت میگن ما روزه نیستیم و هر جایی غذا می خورن من به خودم اجازه نمیدم به کسی بگم تو چرا روزه نمی گیری شاید کسی مریضه ، یا تواناییش رو نداره اما این شخص توانایی و اینو نداره حداقل حرمت ماه رمضونه نگه داره؟

چطور پرنس هری کنار مسلمونا و به احترام اونا تا زمان افطار چیزی نمی خورن ولی ما نمی تونیم به هم احترام بذاریم ؟ تازگی ها خانمی که ساکن لندن هستن پستی در مورد اینکه چرا تو ایران آدما راحت نمی تونن تو ایام ماه رمضون تو خیابون غذا بخورن گذاشتن من فقط یک یا دو نظر مخالف روزه خواری و لایک کردم و بلاک شدم! واقعا جامعه ما و ایرانی های عزیز دارن به کجا میرن چرا ما نمی تونیم متعادل رفتار کنیم؟

با تشکر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)