سلام

پسری هستم حدودا سی ساله که بیکارم و خیلی وقته دنبال کارم ولی کار درست حسابی پیدا نکردم، مجرد هستم و به خاطر نداشتن درآمد نمیتونم در این زمینه اقدام کنم. پدری دارم حدودا شصت ساله که میتونه از نظر مالی کمک من کنه اوضاع مالیش برای زندگی خودش خوبه ولی توان مالی آنچنانی نداره ولی سرمایه در حدی که بتونه برای من کاری انجام بده رو داره .

مثلا میتونه یه ماشین ارزون یا حتی یه خونه خوب برام بخره یا یه سرمایه اولیه برای شروع و راه اندازی یه کسب و کار به من بده. من تک پسر هستم و تنها فرزند مجرد خانواده هستم چهار تا داماد داریم که اصلا با هم دیگه خوب نیستیم و مدت زیادیه روابط خانوادگی ما کلا خرابه با هم دیگه من،خانوادم و داماد ها همگی با هم خراب هستیم...

زیاد با پدرم صحبت کردم و ازش خواستم که کمکم کنه بعد از کلی صحبت کردن و قانع کردنش تصمیم گرفت که یه کاری برای من انجام بده...

یه ماشین ارزون خرید برای من ولی ماشین به نام خودش هست،یه مغازه (ملک مغازه) رو خریده برای من که کار کنم ولی به نام خودش هست مغازه. پدرم اوضاع سلامت جسمیش خیلی خوب نیست و قلبش مشکل داره و یک بار هم سکته قلبی کرده ...

وقتی که خوب فکر میکنم میبینم در ظاهر کمک کرده ولی یه جوریه که هر لحظه ممکنه دستم کلا خالی بشه و همش از من گرفته بشه چون من مالک هیچ چیزی نیستم و اگه اتفاقی برای پدر من بیوفته،دامادهای ما با توجه به روابط بد بین مون فورا اقدام خواهند کرد.

من اصلا بروی پدرم نیاوردم و اصلا اسمی از سند ها و هیچی نزدم که اگه مثلا ماشین برای منه سندش هم به نامم باشه،پدرم خودش یه ماشین خوب داره و به این ماشین هیچ نیازی نداره و برای منه فقط،یا خودش حقوق ثابت و خوبی داره و اصلا به درامد مغازه یا سرمایه ملکش برای خودش نیازی نداره...

از طرفی هم وقتی که حساب میکنم میبینم پدرم با توجه به جهیزیه ای که به دختراش داده اگه دقیقا در همون حد هم بخواد به زندگی من کمکی بکنه همون مغازه واقعا حق من هم هست..

من روم نمیشه اصلا اسمی از سند ببرم جلوی پدرم و من و پدرم این جور حرف ها و حساب ها اصلا بینمون.

بنظرتون درست ترین کار چیه؟ من برم بچسبم به مغازه و بعد چند سال مغازه رو به درآمد خوبی برسونم و روش سرمایه گذاری کنم با خیال راحت؟

بنظرتون چه دلیلی داره که پدرم هیچ چیزی رو به نام من نمیزنه؟ همه پدرها اینجورین ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) مسائل والدین (۵۴ مطلب مشابه)