آیا مردان و زنان میتونن فقط دوست معمولی باشند؟

سوال در مورد میزان تحمل و نوع رفتارهای یه پسر عاشق

آیا رابطه ی زیاد و کامل ما ربطی به عقب انداختن عروسی داره ؟

تموم آرزوهام برباد رفت ...

توصیه های " سامان متاهل " به متاهل ها

وقتی کسی رو دوست داری نمود و علائمش چیه؟

ازدواج بدون داشتن کفویت اعتقادی

ممکنه اگه باهاش ارتباط برقرار کنم برگرده؟

علاقه میتونه تفاوت فرهنگی رو پوشش بده ؟

دوست پسرم داره میاد خواستگاریم

داستان زندگی یه دختر گناهکار

تاثیر عدم وجود کفویت مذهبی در ازدواج

خواستگاری از خانمی که 2 سال ازم بزرگتره

عوامل عصبانیت و خوشحال شدن همکاران آقا

خانم های خانه دار شانس اینکه همسر دکتر و مهندس بشوند را ندارند؟

خدایی که zdf دارد

مردان دوست دارند همسرشان خانه دار باشه یا شاغل ؟

من یه پسر 16ساله ام میخوام اعتراف کنم

میشه به پسری که درخیابان از یک دختر خواستگاری میکنه اعتماد کرد؟

ازدواج با سرباز وزارت نفت

دادگاه کاملا از شوهرم حمایت می کنه

فکر میکنم همسرم دوستم نداره

چرا من از بزرگترین لذت یک مرد محرومم؟

تو جوجه ی ناز و تپل منی منم شیر پر قدرتتم

اگه زن خوبی بودی الان من یه زن دیگه داشتم

شوهرم جلوی خانواده ی خودش منو تحویل نمی گیره

دو سوال پسر مذهبی در قبل از عقد

یعنی اون معلم قصد اذیت کردن منو داشته؟

دو سوال السا

چرا وقتی کسایی که نامزد کردنو می بینم حسرت میکشم ؟

میترسم نتونم با شرایط خواستگارم بسازم

واکنش دختران خیلی مذهبی در مقابل تنوع طلبی جنسی شوهر

چطوری میتونم امیدوار باشم؟

خانمی متاهل هستم که برای سرگرمی چت می کنم

آقایون ، شما رو به خدا بعد از ازدواج هم با احساس باشید .

واسطه گری خانواده برتر برای ازدواج

از کجا بفهمم که نامزدم دوست پسر داره یا نه ؟

خواستگارم درآمد خوبی داره ولی به نماز اهمیت نمیده

نیاز عاطفیمو بی خیال بشم یا غرورمو ؟

اگه بمیرم هم خودارضایی نمی کنم

نمی خوام در دوران نامزدی باردار بشم

نمیدونم به پای قسمت بذارم یا به پای عجول بودن

ازدواج دختر 30 ساله با آقای متارکه کرده 37 ساله

مهریه رو بالا میگید که دستش بسته باشه ازتون پیروی کنه؟

بین دو گزینه خوب موندم کدوم رو انتخاب کنم؟

چجوری به نامزدم بگم که برام خرج کنه؟

شوهرم تو اینستاگرامش صفحات مستهجن رو دنبال می کنه

خواستگار خوبی دارم ولی سبزه است

بهش گفتم اگه زود نیاد من با کسی دیگه ازدواج میکنم

حاضرید با دختری که موهای سرش رو از دست داده ازدواج کنید ؟

شماره تماس های ضروری

اصلا حوصله ازدواج رو ندارم

فقط به ایمان خواستگارم اعتماد کردم

زندگیم داره میپاشه، بچم کوچیکه گناه داره

هر وقت که با زنش میبینمش یاد حرفا و محبتاش به خودم میافتم

ازدواج با 11 سال اختلاف سن کار درستیه ؟

چرا نمی تونم نماز بخونم؟

از دو طرف دل داغان ما آماج حمله قرار داره

از نظر من شوهرم لوس بازی در میاره

آیا این دختر بدرد ازدواج میخوره ؟

شوهرم متاسفانه اهل مشروبات الکلیه

نظر شما در مورد ازدواج با یک افغانی

شوهرم فکر میکنه بهترینه

نمیدونم خواستگارم آدمه خوبی هست یا نه ؟

من دیگه روحیه ازدواجی که به طلاق ختم بشه رو ندارم

میخوام فریاد بزنم من " عاشق " شدم !

چه کار کنم که بتونم خودارضایی رو ترک کنم ؟

همون اوایل ترم با یه دختر خانم خوب آشنا شدم

فهمیدم که نامزدم 5 ماه پیش با یه پسر دیگه ارتباط تلفنی داشته

چطور باید میفهمیدم قصد بد داره؟

میخوام از دانشگاه انصراف بدم برم سربازی

با کوچکترین مساله ای میگه طلاق بگیریم

من از خدا یه معجزه می خوام

نامزدم روی حرف دخترای فامیل خیلی حساسه

همه دوستام دارن پزشکی میخونن ولی من تربیت معلم قبول شدم

هیچ وقت از خدا نا امید نشید

شوهرم از قد من خیلی ناراضیه

فامیلامون مسخرم میکنن میگن تو مرجع تقلید مایی

تصمیم گرفتم به یکی از دخترهای همکلاسی پیشنهاد ازدواج بدم

دیدن فیلم های رمانتیک و صحنه دار در کنار همسر اشکال داره ؟

خواستگاری از دختری که شکست عشقی داشته

به دلیل کم رویی نتونستم به دختر مورد علاقم ابراز علاقه کنم

بین ازدواج و تحصیل مردد هستم

اعتماد به نفسم رو در مورد ظاهرم از دست دادم

این زندگی ارزش جنگیدن رو داره ؟

شوهرم با دختر خاله ش چت میکنه

من خیلی از زایمان طبیعی میترسم

به نظر شماها بعضی چت روم ها نباید فیلتر بشه؟

دوس داریم بچه دار شیم ولی هزینه ی بزرگ کردنش رو نداریم

چیکار کنم که شوهرم نسبت بهم احساس مسئولیت کنه

چند روزه ازش بیخبرم. نمیدونم بازم میاد یا نه ؟

خواهان دختری شدم که یه جور تشنج داره

علاقه ای به شوهرم ندارم

حرف های عاشقانه یعنی چی؟

با مادر شوهر حسود چه طور رفتار کنم؟

خواستگاری رفتم ولی نپسندیدم ، بهشون بگیم منصرف شدیم ؟

تفاوت های ظاهری بعد از عقد عادی میشه ؟

با دختری که بکارتش رو با خ ا از دست داده ازدواج کنم ؟

این جور قرار گذاشتن ها با خدا خوبه ؟

یه مشکل دارم به اسم *مادر*

الآن لایق پسر پاک نیستم

پسرم که کار اصلی رو کرده عروسی واسه چی بگیرم ؟

سوال برای تحقیق اولیه از همسایه های دختر خانم

نه می تونم ازش بگذرم نه می تونم با افغانی بودنش کنار بیام

خواستگار سابقم می خواد عقدم رو به هم بزنه

برادر کوچکترم فیلم مبتذل می بینه

می خوام رفتارم رو با شوهر خواهرم اسلامی تر کنم

دلم میخواد از دید همه پنهون باشم

بعد از 10 سال زندگی فهمیدم خانمم دوست پسر گرفته

دختری هستم با قلبی شکسته

شوهرم اصلا قادر به درک من نیست

صفات اخلاقی مثبت کاربران وبلاگ "خانواده برتر"

آیا غیر مسلمون ها هم به بهشت میروند؟

می خوام مهریه ام کم باشه ولی مادرم قبول نمی کنه

آپارتمان کوچک+داشتن فرزند بزرگ+نیاز جنسی زوجین

زن و مرد برای هم آفریده نشدن !

دلم واسه خودم میسوزه که از بچگی تا الان تو حسرت بزرگ شدم

دبستانی ها هم به این سایت دسترسی دارند

بعد از طلاق چقدر احتمال پشیمونی طرفین وجود داره ؟

دوست صمیمی من عاشق برادرم شده

راهی هست که من غسل نکنم و نماز بخونم؟

کدام معلم دوران تحصیلی بیشتر در نظرتان مانده است

دنیای بعد از طلاق چقدر بده ؟

زن تحت هیچ شرایطی حق نداره دست رد به سینه شوهرش بزنه؟

شده که خودتون ندونید چی براتون خوبه ؟

خانمم تا یه چیزی میشه قهر میکنه میره خونه باباش

طلاق عاطفی و چگونگی رفع نیاز جنسی

زن داداشم احساس میکنه وظیفه ماست که بهش احترام میذاریم

چطوری میتونم از فکر خودکشی بیام بیرون ؟

شوهرم میگفت اون یه زن تنهاس و مرد بالا سرش نیست

در جلسه دوم چه سوالاتی از خواستگارم بپرسم ؟

خواستگارها با دیدن سرو وضع زندگیمون تو ذوقشون میخوره

آیا حاضرید در فضای حقیقی ملاقاتی برقرار بشه ؟

جای من باشید چکار میکنید ؟

چطور دخترم را قانع کنم برای تهیه ی جهیزیه اش کار کنم ؟

آیا من میتونم شریک زندگی خودمو پیدا کنم !؟

در دوران دانشجویی از چه راه هایی میشه پول در آورد؟

من باید سنگ کی رو به سینه بزنم امریکای کافر یا ایران اسلامی ؟

عکس العمل شما در مورد کلاهبرداری های پیامکی چیه ؟

17 سالمه و به دختر عمه ام علاقمند شدم

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

خاطره ی خانم " نارنجی " درباره خانواده برتر

مادر شوهرم بر خلاف ما ، بچه می خواد

دو پسرم با هم اختلاف پیدا کردند

من کسی ام که در گیر و دار دادگاه هستم

بعد از 3 سال جدایی بدون طلاق ، اظهار پشیمونی می کنه

می خوام در کنکور 95 پزشکی قبول بشم

دو کلمه تایپ میکنید و بس

لازمه از الان برای کنکور 95 درس بخونم ؟

سنین میل جنسی زن و مرد دقیقاً چطوره؟

حداقل درآمد خواستگار برای تشکیل زندگی مشترک مستقل

به یه کارمند بانک علاقمند شدم

چرا دختر عموم چنین رفتاری باهام کرد ؟

طرز تهیه یه کیک کاکائویی ساده

از نظر مردم ما انگار جنایت کردیم که طلاق گرفتیم

با خواستگاری که می دونم خیلی بهم تمایل نداره ازدواج کنم ؟

اختلال جنسی شوهرم رو جلوی جمع گفتم ، خدا منو میبخشه ؟

چرا یک بیوه جوان برای ازدواج باید منتظر یه پیرمرد باشه ؟

طریقه ی برخورد با کسانی که در زندگی دیگران سرک میکشن

چگونه با وبلاگ خانواده برتر آشنا شدید ؟

ما خانواده سوخته هستیم

ازدواج کردم ولی هنوز تو فکر دوست پسرمم

وقتی قیمت کالایی ناعادلانه افزایش پیدا می کنه اونو نخریم

تصمیم گرفتم ترک کنم و اولویتم بشه خدا...

چرب زبونی کردن خوبه یا بد ؟

الان حس می کنم خدا صدامو شنیده (خطاب به دختران)

بعد از جدایی حس باخت دارم و نا امیدم از زندگی

بعد از جدایی یه آقایی که 30 سال از خودم بزرگتره محرم شدم

آیا می ارزه 10 سال وقتت رو صرف کنی ، تا بشی صاحبخونه ؟

چجوری مامانمو با وبلاگ خانواده برتر آشنا کنم؟

خواهر شوهرم دوست داره ما طلاق بگیریم

تنها حس خوبم نسبت به شماست

از وقتی با این وبلاگ آشنا شدم ...

فقط دارم روزمرگی میکنم نه زندگی

آیا حضانت بچمو بگیرم؟

بعد از طلاق همه منو گذاشتن کنار

چه طوری بزرگترهای محترم رو بپچیونیم ؟!

شرایط کاری و حقوقی توی موسسات مالی و اعتباری چطوره ؟

استخدام در شرکت هایی که پیامک تبلیغاتی ارسال می کنند

با پول کم چجوری میشه زندگی را شروع کرد؟

میگه شما بیا زندگی کن من برات همه کار میکنم

تو اتاقم حبس شدم، همه واسم غیرتی شدن

تو اینهمه سااال یک مرد ندیدم

ازدواج با پسری که از نظر سن و تحصیلات ازم پایین تره

چکار کنم که پدر و مادر شوهرم در زندگیم دخالت نکنن؟

می خوام برای کار از خانواده جدا بشم

بهترین غذایی که درست کردی چی بوده؟

سوال از رجوع کرده ها و یا کسانی که قبل از طلاق آشتی کردند

پذیرایی از یه مرد غریبه برام سخته

به نظر شما یه پسر مذهبی با من ازدواج می کنه؟

آیا میتونم با مردی که هیچ علاقه ای بهش ندارم زندگی کنم؟

در انتخاب رشته علاقه شخصی ارجحیت داره یا میل خانواده ؟

دخترم همش داره ول میچرخه و درس نمی خونه

همسر خود فرد میشید یا موقعیتش؟

امیدوارم بتونیم از زیر این بار سنگین در بیاییم

کنکور دوباره در 28 سالگی !

یه نون پنیر چطور میتونه لذتش از 100 تا چلو کباب بیشتر بشه ؟!

اگر من درخواست طلاق کنم چیزی از او به من می رسد ؟

احساس کردم خیلی داریم در حق جنس مونث ظلم می کنیم

با 30 میلیون بهتره که ماشین بخرم یا بذارم بانک سودش رو بگیرم ؟

شوهرم تمایل داره در یکی از شهرهای شمال زندگی کنیم

از پنهانی دیدنش خسته ام

همسرم داره اطرافیان رو متوجه اختلافاتمون می کنه

لیسانس حقوقم و به رشته ام علاقه ندارم

دوست دارم به خاطر دخترم حداقل زندگیم درست بشه

شوهرم 10 سال ازم بزرگتره، از رفتاراش خسته شدم

خانواده برتر چه تاثیری رو زندگیتون گذاشته؟

دوباره هوایی شدم که کنکور بدم و رشته ام رو عوض کنم

من تصمیم گرفتم خونه ام رو بفروشم

با خواهرم کمی اختلاف فکری دارم

آیا اول زندگی به شوهرم بگم چقدر پول پس انداز کردم؟

چیکار کنم با برادر شوهر و شوهرم!؟

الان وقت مناسبی برای خرید منزل هست؟

خوش به حال پسرایی که خواهر دارن

چند سوال از کاربران خانواده برتر

من یه توصیه میکنم، شما هم یه توصیه بکنید

اولویت بندی اعضای خانواده بر اساس میزان علاقه به اون ها

عاشق یکی از دانشجویانم شده ام

ترک خانواده برتر براتون چقدر سخته؟

برای پیشرفت کارم باید شهرت پیدا کنم

موندم کدوم پیشنهاد شوهرم رو قبول کنم؟

چند سوال در مورد شغل معلمی

اگه میشد ازش انتقام بگیرم خیلی خوب بود

نمی تونم با یک فرد ملبس زندگی کنم

جمع بندی از کاربرای محترم سایت خانواده برتر !

از همه دوستان می خوام ، به بزرگی خودشون ، منو حلال کنند

سوالات شما در جلسه خواستگاری چی بود ؟

آیا نفرین کردن جرم محسوب میشه ؟

حس می کنم هیچکی شبیه من نیست

دختر 22 ساله شوهرم با ما زندگی می کنه

با شوهر خواهری که سعی داره بهم نزدیک تر بشه چکار کنم ؟

میخوام دوباره کنکور بدم اما خانوادم میگن موفق نمیشی

دوست دارم مساله ازدواجم جدی بشه ولی خواستگارم شرایطش رو نداره

خواستگارم موردی داره که برام قابل تحمل نیست

می خوام شادیم رو باهاتون قسمت کنم

توی خانواده ام یه بمب افتاده که آماده انفجاره

به شوهرم گفتم یا نقل مکان کنیم و یا جدا شویم

ساده ترین کارای زندگی هم برام سنگینه

خواستگارم چون به موردهای دیگه نرسیدن اومدن سمت من ؟

می خوام دوستام رو به خواستگارام پیشنهاد بدم

چجوری به شوهرم بگم نمی تونم در کنار خانوادش زندگی کنم ؟

چکار کنم این حرف ها و دخالت دیگران روم تاثیر نذاره ؟

بر آوردن نیاز عاطفی جنس مخالف بدون قصد ازدواج

مردان در اولین برخورد با یک زن نسبت به اون کشش جنسی دارند ؟

شرایط ازدواجم فراهم نیست، به دختر مورد علاقم ابراز علاقه کنم ؟

نمیخوام طبقه ی بالای خونه مادر شوهرم زندگی کنم

شوهرم یه مدلی رفتار میکنه که انگار من بچه اش هستم

نمی تونم ذهنم رو از بی معرفتی های زن داداشم آزاد کنم

دلایل سرد شدن بعضی از پسران در دوره آشنایی قبل از ازدواج

بعد از قطع رابطه با یه پسر ،برام پاپوشی درست کرد که آبروم رفت

فکر نمی کنم خانمی از روی علاقه بخواد با من ازدواج کنه

راهنمایی در مورد زندگی مسالمت آمیز با خانواده شوهر

خیلی دوست دارم زن یه مرد مذهبی بخصوص خادم امام رضا بشم

چطور پسر همکلاسیم رو نادیده بگیرم و به درسم برسم ؟

تمامی دغدغه های زندگیم شده مراقبت از شوهرم

توفیقی شد که برم پیاده روی اربعین

بعد از چند سال زندگی تصمیم به بچه دار شدن گرفتم

می خواستم خودی نشون بدم ولی با شوهرم دعوام شد

شوهرم اون طوری که قبل از ازدواج فکر می کردم مذهبی نیست

تفاوت تحصیلی زیاد به زندگیمون لطمه میزنه ؟

از وقتی که ازدواج کردم واسه خودم زندگی نکردم

بعد از ازدواج با یه پسر پولدار چه اتفاقاتی برام رخ میده ؟

یه پاکستانی از طریق چت ازم خواستگاری کرده

خواستگارم سیگاریه و خیلی هم پیگیر سیاسته

کاش با خانواده ی پرجمعیت وصلت نمیکردم

اصلا دلم نمیاد اون دختر با پسر دیگه ازدواج کنه!

به برادرم بگم که دخترش چند تا دوست پسر داره ؟

دیگه نمیتونم این راه رو تنهایی ادامه بدم

پرستارم ، بعد از ازدواج رفتار شوهرم سرد شده، چکار کنم ؟

مادرم وقتی عصبانیه یه آدم دیگه میشه

من از ازدواج پر درد سر خوشم نمیاد

آیا میشه شریک زندگی رو از فضای مجازی انتخاب کرد ؟

فکر دختر داییم نمی ذاره که درست درس بخونم

شوهرم قبل از ازدواج با اشتغلالم موافق بود ولی الان جا زده

زندگی با مادر شوهر در یک خانه باعث نمیشه حرمت ها از بین بره ؟

ازدواج با پسری که از لحاظ مالی و تحصیلی سرتره ، چه مشکلاتی داره ؟

چطوری دوباره به خواستگاری دختری برم که بار اول اون رو نپسندیدم

در جلسه چندم خواستگاری در مورد سن واقعیم صحبت کنم ؟

آیا پسر مورد علاقم منو با دوست دخترای سابقش مقایسه میکنه ؟

پسری که قرار بود خواستگاریم بیاد از یکی دیگه خواستگاری کرده

اعصابم خورد میشه که چرا نتونستم اونو یا خانودمو قانع کنم

14 سالمه، 6 ماهه که عاشق یه پسر شدم

برای آب کردن شکم می خوام مدتی باشگاه برم

باید به پسر مورد علاقم بگم دوسش دارم یا نه؟

نمی تونم به ایران برگردم چون احساس شکست میکنم ؟

مجبورم نون خور اضافه بنظر بیام چون خواستگار مناسب ندارم

اگه ازدواج کنم دیگه نمیتونم حتی با یک نفر جز شوهرم حرف بزنم

بهترین پستی که در خانواده برتر خوندید کدوم بوده ؟

کار درستی می کنم که نمیذارم دخترم روانشناسی بخونه ؟

آیا به صلاح هست برای ازدواج پسرم در سن 20 سالگی اقدام کنم؟

متاسفانه خواهرم الگو های خوبی رو انتخاب نکرده

به خاطر بدخلقی های پدرم ، با برادرم زندگی می کنم

یکی از کاربران خانواده برتر داره میره خونه عشق و بخت

شایعه شده که خواستگارم قبلا دوست دخترش رو آورده خونشون

اول فکر کنید بعدا حرف بزنید

عشق حقیقی پدر و مادرای عزیزمون

دید آقایون نسبت به دختری که همیشه میگه و میخنده چطوره ؟

یاد بگیریم از دیگران در برابر خوبی هایشان تشکر کنیم

خانم بنده به شدت کمبود محبت داره

ناراحتم که چرا انقدر ما بی کس و کار و تنهاییم.

یکی از همکارانم که ظاهرا به من وابسته شده میگه در شرف طلاقه

کادو نگرفتن نامزدم رو تلافی کنم ؟

چگونه بفهمیم شخصی ما رو به خاطر خودمون دوست داره ؟

هر وقت عاشقِ "عشق" شدی، عشقت هم از راه می رسد

تحصیلات جزء معیارام بود اما با اومدن یه پسر کاری و دیپلمه دو دل شدم

از الان دارم تبعیض بین پزشکی و پرستاری رو میبینم.

دو قلو بارداریم ، شوهرم میگه خرج 4 نفر رو از کجا بیارم ؟

خلاء محبت شوهر با هیچ کلاس رفتن و ورزش کردنی پر نمیشه

به نظر شما چرا بازم بهم جواب منفی داد ؟

چطور مصیبت فوت مادرم رو تحمل کنم ؟

بخدا منم دوست داشتم ازدواج کنم

از روی خجالت با وجود علاقه قلبی حاضر نشدم باش حرف بزنم

مگه عشق میشه به چند دختر همزمان باشه؟

چرا ما ایرانی ها اینقدر قد کوتاه شدیم ؟

وضعیت استفاده از جهیزیه در ازدواج مجدد

آیا ممکنه نظر منفی دختری، بعد از چند ماه عوض بشه ؟

قبلا شوهرم روم غیرت داشت ولی الان ...

برای رفع ویژگی زود رنجی ، چه پیشنهاداتی دارید ؟

در یک زندگی جمعی ، چه کنم که زندگی مون و اقتدار همسرم آسیب نبینه ؟

می خوام با یه پسر 30 ساله ارتباط داشته باشم، به خانوادم بگم ؟

راهکار بهم بدید که در چند ماه کیلوهای زیادی رو کم کنم

مشورت در مورد خرید آپارتمان

هر کاری می کنم نمی تونم از لحاظ درسی خودمو به همکلاسی هام برسونم

پسر مورد علاقم حاضر به برگزاری مراسم خواستگاری و ... نیست

نامزدم دوست داره یه آدم دیگه از شخصیت من بسازه

با پسری وارد یه رابطه شدم ، ولی الان منو تهدید به قتل کرده

با یکی ازدواج کنم که باهام جور نیست یا صبر کنم ؟

واقعا زشته که ما هنوز بلد نیستیم درست صحبت کنیم

در حال متارکه هستیم ، ولی متوجه شدم خانمم سرطان سینه داره

کدوم نقطه از شمال کشور برای مهاجرت مناسب تره ؟

فقط آقایونی که با خیلی ها دوست بودن به دلم می شینن

برگردیم به قدیمای وبلاگ

عاجزانه ازتون میخوام با دل پاکتون برای شفای مادرم دعا کنید

در مواجهه با خواستگارم سه راه بیشتر ندارم

میگن بترس از کسی که از خدا نمیترسه

خانمای متاهل ، همه چیز رو به همسرتون میگید؟

چطور یه دختر دانشجو، با حفظ وقار پسر مورد نظرش رو جذب کنه ؟

علت حجاب موها رو درک نمی کنم

چطور با یه خانم مذهبی ، برای ازدواج بیرون قرار بذارم ؟

تجربیات شما در مورد درمان وسواس با هیپنوتیزم

خواستگارم وطن پرست افراطیه ، می خوام ردش کنم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)