با خودمان روراست باشیم؛ آیا انسان های دائم التحریک بد هستند؟

در سوره شمس چند آیه ای هستند می فرماید:

وَنَفْسٍ وَمَا سَوَّاهَا ﴿۷﴾

سوگند به نفس و آن کس که آن را درست کرد (۷)

فَأَلْهَمَهَا فُجُورَهَا وَتَقْوَاهَا ﴿۸﴾

سپس پلیدکارى و پرهیزگارى‏ اش را به آن الهام کرد (۸)

قَدْ أَفْلَحَ مَنْ زَکَّاهَا ﴿۹﴾

که هر کس آن را پاک گردانید قطعا رستگار شد (۹)

وَقَدْ خَابَ مَنْ دَسَّاهَا ﴿۱۰﴾

و هر که آلوده‏ اش ساخت قطعا درباخت

آیه های بالا آشکارا به یک حقیقت مهم در روان و نفس انسان اشاره دارند و آن هم قرار دادن انواع فسق و گناه و لذت نامشروع در درون انسان است. همچنین انواع پرهیزکاری و انسان دوستی و شفقت و ... این ها را هم گذاشته و حالا کسی رو ستایش میکنه که نفسش رو پاک کنه از پلیدی ها.

دقت کنین این آیه نشون میده که نفس آدمی در کنار دوست داشتن نیکی گاهی هم بدی ها ( فجور ) مانند زنا و سرقت و ... رو دوست داره ...

البته ممکنه آدمی از لحاظ روحیه ممکنه آدمی سرد مزاجی باشه و حتی روابط با زنان براش بی معنی و بدون لذته هست اما همین آدم مثلا بیش از اندازه خشونت در درونشون باشه . بعضی ممکنه بر عکس. مهربان هستند و صبرشون بالا است اما در عوض بسیار گرمند ار لحاظ جنسی  ( دائم التحریک ) دست خودشم نیست یعنی فطرتا این گونه هست.

خلاصه وجود میل بسیار بالای جنسی در درون آدمی خود به خود هست ( فطری است ) اما شرایط اجتماعی ممکنه اون رو گرمتر نماید اما گرمی همچنان در وجود مرد هست یعنی در بیابانم باشه همچنان گرمه برای میل جنسی ... این آدم حالا وقتی میاد توی اجتماع با سلام یک خانم نامحرم، گپ زدن با یک نامحرم ، بیرون آمدن موهای یک خانم ، مانتوی تنگ و شلوار تنگ یک خانم و... او را به شدت تحریک می کنه و سپس بعدها تصویر سازی ناخواسته ( تاکید میکنم بازم میگم ناخواسته و غیر عمدی ) از این صحنه ها مجسم میشه و ذهنش رو اذیت میکنه هر چی تلاش میکنه تصویر سازی از ذهنش بیرون نمیره تا مدتها و اگر ذکر و ترس خدا نباشه او را ممکنه منحرف کنه .

اما چون انسان معتقد واقعی باشه دائم التریکم باشه انشاء لله انحراف نداره. آیا واقعا خود همین تحریک و تصویر سازی ناخواسته ( وسوسه جنسی کلا منظورمه ) زشت هست؟ نشانه ضعف هست؟ گناه است؟ خیر؛ وجود هر نوع انگیزه و حس بسیار بالای جنسی ذاتا عیب نیست و گناه نیست در درون انسان بلکه عیب و گناه و زشتی و بدبختی ( طبق آنچه قرآن می فرماید) برای کسی هست که تسلیم نفس میشود در هنگام تحریک شدن. باید با خودمان روراست باشیم.

ما نمی توانیم فطرت و وجود خود را انکار کنیم. این میل در اکثر افراد اعم از زن و مرد وجود دارد. پاک بودن به این نیست که من به حقیقت و ذات خودم دروغ بگم و بگم در برابر  بی حجابی تحریک نمیشم... شما خانمی هستی نمیتونی با پسری یا مردی متأهل بگو بخند زیاد راه بندازی و بگی من منقلب نمیشم مگر سرد باشی. بله امروز نشدی فردا منقلب میشی. نگو من میرم با پسری میرم پارک و کافی شاپ اما تاثیر نمیگیرم. چت میکنم اما وابسته نمیشم یا وسوسه نمیشم. به خودت دروغ نگو. بله امروز ممکنه نشی فردایی نمیشی ولی دیگه پس فردا کم کم...

پس نباید به خود دروغ گفت. منتهی بستگی به افراد داره بعضی زود تاثیر می گیرند بعضی دیرتر. حتی با سایه نامحرم هم تحریک میشند بعضی اما بعضی این گونه راحت تحریک نمیشن. بعضی با بی حجابی معمولی تحریک نمیشن بعضی زن با ده تا چادر و گونی هم باشه تحریک میشند. مهم اینه زن موجودی جذابه برای افراد. اما یک نکته. اسلام حتی نگاه با زن با ده تا چادر یا مردی که زشته بازم حرام کرده چون قلب آدمی زود منقلب میشه با جنس مخالف چون در هر حال آدمی است و بدی و خوبی در ذاتش هست منتهی باید پرهیز کنه چون احتمالش هست که...

امروزه ممکنه بگی زنی با چادر یا مانتوی معمولی تحریکم نمیکنه. یا دختری بگه پسر کوتاه قد زشت من رو تحریک نمیکنه اما غافل از این که شیطان از این راه وارد میشه همه چی برات عادی میسازه تا وارد منجلاب رابطه  وابستگی میشی. دقت کنین به روابط پسر و دخترها یا زنان و مردان متأهلی که اول به بهانه روشنفکری از راه ارتباط کاری یا فامیلی وارد فاز دیگری شدند ...!!! معاذ الله!!!.

نفس اماره بعضی انسان ها (به جز افراد سرد ) دائم التحریکه و خطرناکه باید احتیاط کنیم در برابر نامحرم. امروزه شوربختانه دشمنان مسلمانان از عنوان و کلمه دائم التحریک استفاده می کنند برای طعنه به مردان مسلمانان و احساس زنان را به خودشون جلب می کنند که خانم ها پیرو اسلام نباشید، اسلام همونی هست که مرداش رو دائم التحریک تربیت میکنه و زن باید همیشه توی تا چادر باشه تا مرد مسلمان تحریک نشه !!!.

بماند که هدف بعضیاشون از این تبلیغ و طعنه زدن تنها خودشیرینی پیش زنان و جلب زنان برای مقاصد خودشان هست تا از زن سوء استفاده کنند.

به گوهر حقیقت خود دروغ نگویم بلکه راستگو باشیم به ضعف نفس انسانی خودمان اعتراف کنیم اما در عوضش پاک باشیم. مسلمانان واقعی کسانی هستند که دیگه مانند روشنفکران ملحد امروزی نمی گویند که لخت شدن زن عادیه و ارتباط اجتماعی و خلوت و رابطه نامشروع با زن عادیه بلکه در عین اقرار بر ضعف نفس انسانها در حالت کلی اما پاک و عفیف ماندند چون هم خودشان رعایت کردند و هم از خدا هم طلب عفت خواستند ؛ مغرور نبودند و پاک و عفیف در برابر زنان مردم ماندند.

بعضی افراد سکولار یا ملحد امروزی اینکه ادعا دارند که ما با هزاران بی حجابی و برخورد با زن تحریک نمیشیم و همش این مردان مسلمان دائم التحریکند اما در عوض همین افراد سکولار و ملحد خودشان ده تا دوست دختر دارند و کارشان گشتن با زنان روسپی و فیلم پورن و... است و تازه از میان ملحد و سکولارها اون هایی هم که دنبال خانم بازی نیستند وقتشان را به شراب و قمار و مواد مخدر و ... صرف می کنند تا اندکی از سردرگمی شان کم شود.

سعید کرمی


مرتبط :

با این مانتوهای جلو باز چی قراره به سر نوجوون ها بیاد؟

آیا تحریک شدن با صحبت کردن عادی با یک دختر عادیه؟

مگه میشه پسری با یه SMS تحریک بشه؟!

کارم گناهه و دارم باعث تحریک پسرا میشم ؟

آیا واقعا مد امروزی دختران برای پسران تحریک کننده است ؟

پسران با دیدن حرکات یه دختر رشته پارکور تحریک میشن ؟

آقایون، ممکنه زنی از نظر شما زیبا باشه ولی تحریک کننده نباشه؟

آیا کوتاه یا بلند بودن مانتو رو تحریک آقایون تاثیر داره؟

کفش پاشنه بلند خانم ها باعث تحریک آقایون میشه ؟

آیا ممکنه آقایون تو بازار تحریک بشن؟

چرا تارهای موی زن تحریک آمیزند برای مردها؟

نقش حجاب زنان در جذاب شدن آن ها برای مردان

پالس هایی که پوشش تحریک کننده برخی خانم ها به مردان میده

مردان از صدای خنده ی دختر تحریک میشن؟

تو تاکسی اگه بدنم به یه مرد بخوره اون تحریک میشه ؟

خدایا منو ببخش که با پوششم باعث تحریک آقایون می شدم

عطر زدن خانم ها و تحریک آقایان

چه حرکات و پوششی شما آقایون رو تحریک می کنه ؟

آیا پزشک با دیدن اندام من تحریک میشه ؟

چه بپوشیم که شما آقایون تحریک نشید ؟

به خاطر اندام، نوع پوشش و قیافه ام مزاحم هایی دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)