سلام و وقت بخیر

حدود دو ماه هست که با دختری با اطلاع خانواده ها ، در قالب جلساتی مشابه خواستگاری اما در فضای باز آشنا شدم ، برای من ، این مهم بود که جلسات رسمی دنبال بشه ، در هر جلسه درباره یک موضوع با انتخاب خودم یا ایشون حرف می زدیم ، مثلا در جلسه سوم درباره تعهد صحبت کردیم و غیره ، تا اینکه در یکی از جلسات ( هفته ای ۲ جلسه برگزار میشد ) به اختلاف نظر با ایشون بر خوردم، به روی خودم نیاوردم چون نظر هر کس برای خودش محترمه و من نمیخوام یکی رو تغییر بدم .

بعد از اون خواستم به نوعی به ادامه آشناییم با ایشون پایان بدم ولی هر بار زبونم قفل میشد چون مطمئنم به من علاقه پیدا کرده ، اما متاسفانه متاسفانه من فرد کمالگرایی هستم که اگه یکی از معیار های مد نظرم رو در طرف نبینم ، از چشمم میفته ، الان هم خانواده دختر خانم هم خانواده من تا حدودی گمان میکنند من نظرم مثبته ؛ در حالی که اینطور نیست و من جلسه آخر رو هم به بهانه ای کنسل کردم .

حالا هم میخوام تا روز شنبه بهشون جواب بدم و براشون آرزوی خوشبختی کنم اما می ترسم که دلشون بشکنه ، لطفا از تجربیات خودتون در این مواقع به ما هم بگید .


بیشتر بخوانید ...

چطوری یک دختر رو محترمانه از سر خود باز کنم ؟

یه خواستگار چطور باید بگه نپسندیدم که شما ناراحت نشید ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) جواب رد به دختر (۳۳ مطلب مشابه)