سلام خدمت همه عزیزان

سوالی چند وقته فکر منو مشغول کرده. همون طوری که میدونین در جامعه فعلی ما بعضی از دختر خانم ها دوست پسر دارن و متاسفانه یه عده ای از اون ها حریم ها رو رعایت نمیکنن و کارشون حتی به جاهای باریک هم میکشه.

حالا سوال من اینجاست چرا من به عنوان یه پسر باید این خطر برام وجود داشته باشه که ندانسته با همچین دخترایی ازدواج کنم ؟ چرا من باید کلی مهریه و نفقه به دختری بدم که قبل از من کلی عشق بازی داشته ؟

این تیپ دخترها معمولا خیلی هفت خط هستن. از کجا معلوم فردا بعد از ازدواج تا تقی به توقی بخوره خانوم نره مهریش رو بذاره اجرا و منو بندازه پشت میله های زندون ؟!

مخلص همگی ( شاهین )


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)