سلام دوستان

چند وقت پیش با داداشم داشتیم میرفتیم که یه ماشین پیچید جلومون ، داداشم هم دستش رو گذاشت رو بوق ،طرف سرعتش رو کم کرد اومد بغل ما شیشه رو داد پایین خیلی هم طلبکار بود که چه خبرته و ...، اونا دو نفر بودن، خلاصه جفت شون لاتیش رو پر کردن و هر چی داداشم کوتاه اومد فایده نداشت تا اینکه طرف ترمز دستی رو کشید ( دیدین این جور وقتا چه جور محکم  ترمز دستی رو میکشن! نمیدونم قدرت میده بهشون! ) و از ماشین پیاده شد، ما هم چون با خانواده بودیم دیگه داداشم حرفی نزد و حرکت کردیم بریم که طرف فحش ناموسی داد بازم داداشم چیزی نگفت اما من خیلی بهم برخورد ولی چون داداشم ده یازده سال ازم بزرگتره حرفی نزدم . اما تا چند وقت تو فکرش بودم و ناراحت از اینکه چرا داداشم چیزی نگفت .

خلاصه بعد اون قضیه رفتم گاز اشک آور و یه چاقوی کماندویی خریدم که اگه به پست این جور آدما خوردیم ازشون استفاده کنم،اما واقعا هنوز اینا رو با خودم حمل نمیکنم چون میترسم آخر عاقبت نداشته باشه، چند سری هم پیش اومده که با یه ماشین بحثم بشه اما کوتاه اومدم چون اهل شر و اینا نیستم ولی بعدش پشیمون میشم چون آدم احساس میکنه کم آورده و  کوچیک شده .

داداشم میگه دعوا دو سر باخته در کل اگه بزنی که یه موقع طرف شکایت میکنه و دیه و زندان و ... اگه بخوری هم که احساس حقارت بهت دست میده یا ناقص میشی، دست بالای دست هم که بسیار است یهو یکی هیکل نداره ولی رزمی کاره (مثل استاد دفاع شخصیمون تو باشگاه) .

ولی واقعا موندم چیکار کنم! به نظرتون تو بحث و مشاجره کوتاه بیام یا نه ؟ آخه بعضی مردم خیلی پرو هستن مقصرن ولی میخوان آدمو بخورن .

اینم بگم که بابام قاضیه و خیلی رو این چیزا حساسه و اصلا ازم انتظار نداره که اهل شر و ... باشم و اگه بفهمه که این وسایل رو گرفتم دیگه هیچی ، ولی خب اگه یه جا کتک بخورم دیگه مراحل قانونی برای دیه گرفتن و ... رو بلدم هر چند میگن مال دیه برکت نداره تازشم یهو نقص عضو بشی دیگه دیه چه بدرد میخوره!

ولی مثل اون موردی که براتون گفتم واقعا تا چند وقت ذهنم رو درگیر کرده بود چون طرف هم مقصر بود هم سه متر زبون داشت و طلبکار بود . از همه بدتر اینکه فحاشی کرد یعنی دوست داشتم زندش نذارم، البته اگه ما میموندیم دعوا حسابی میشد ولی راحت میتونستیم ازش شکایت کنیم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)