ببخشید من یه سوال داشتم که با طرحش اینجا شاید بتونم از تجربه و اطلاعات بقیه استفاده کنم. من خواستگاری دارم که از هر لحاظ مناسبه اما فقط از لحاظ قد و قامت بسیار متفاوتیم. قد من 156 و استخوان بندی ریز و وزن 50 اما این آقا 184 و وزن 93 و یه کم شکمم دارن و با استخوان بندی و هیکل درشت. 

اختلافمون کاملا مشهوده، طوری با وجود همسن بودن چون من کوچکتر از سنم و ایشون بزرگتر از سن شون میزنن. کسی ندونه میگه 4 سالی بزرگتر از منه. 

سوال اصلی اینه که آیا این اختلاف قد و هیکل در آینده برامون مشکل ساز میشه؟ از همه ابعاد (جلو بقیه، انجام کارهای مشترک، روابط زناشویی و ... ).

ممنون میشم از تجربه های خود یا شنیده هاتون بهم بگید.


مرتبط با اختلاف قد در ازدواج:

نمی خوام به خاطر اختلاف قد، الکی خواستگارم رو رد کنم

به خاطر اختلاف قد نه میتونم ولش کنم نه ادامه بدم

اختلاف قد 25 سانت در ازدواج مشکل زاست ؟

اختلاف قد در ازدواج

اختلاف قد 70 سانتی مشکل ساز میشه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه)