سلام

خواهش میکنم جواب سوالم رو بدین.ممنونم

چند ماهی هست که از طریق یکی از بزرگان فامیلم با پسری آشنا شدم به قصد ازدواج.

جوری که ما حتی تلفن های همو نداریم و تا حالا هیچ صحبت مستقیمی نداشتیم.

حرفهامونم از طریق همون رابط رد و بدل میشه.

بخاطر مسائل اخلاقی و دینی که بهش پایبندیم.

با توجه به اینکه به دلایلی که لازم بذکر نیست شاید ازدواجمون تا 2 سال طول بکشه، این رابطه ی محدود که بیشتر من خواهانشم مشکلی ایجاد نمیکنه؟

ضمن اینکه هم من و هم ایشون همو بشدت دوست داریم و ایشون هم بارها تاکید کرده که حاضره برای بدست آوردنم صبر کنه ( با توجه به شرایط )

اما من فکر میکنم برای یه پسر این مسئله مشکله و از طرفیم دلم هیچ جوره راضی به رابطه ی هر چند محدوده تلفنی نمیشه! میشه لطفا راهنماییم کنین؟ و اینو هم در نظر داشته باشین که اگه طرف بعدها خواست رابطه رو گسترش بدیم تا چه حدی برای من جایزه؟

ممنونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)