سلام

من یک دختر آشنا شدم ، با یه واسطه با خانوادشون مطرح شد، تحقیق کردن و ...  . گفتن از نظر ما مشکلی نیست میتونین بیایین خواستگاری ... اون جا حرف زدیم... قرار شد که چند هفته با دختر خانم صحبت کنم... خانواده ها هم با هم روی مسائل دیگه توافق کنن... روز بعد از خواستگاری زنگ زدن گفتتن جواب ما منفیه... شب اینقدر خوب صبح این جوری ... !

چند وقت ناراحت بودم و میخواستم ببینم چی شد یه دفعه ... از دختر خانم پرسیدم ایشون گفتن نمیدونم منم قانع نشدم هر کار کردم خانواده راضی نشدن ... متاسفم و از این حرفا ...

من دنبال جوابم بودم تا فهمیدم که چون برادر من لب شکری هستش گفتن این یه نقطه... احتمالا بچه ی ما هم اینجوری میشه از این حرفا ...

حالا خداییش انصافه یه ازدواج بهم بزنید با این ایرادهایی که میگیرن ... آدم زده میشه ... واقعا موندم چرا مردم این جورین ...

بیشتر بخوانید ...

چطوری یک دختر رو محترمانه از سر خود باز کنم ؟

نگرانم با احساسات دختر داییم بازی کرده باشم

چطور یه نفر رو محترمانه از سر خودم باز کنم ؟

می خوام محترمانه، دختری که عاشقم شده رو از خودم دور کنم

دلایل پسند نشدن دختران در خواستگاری از زبان آقایان

می خوام محترمانه، دختری که عاشقم شده رو از خودم دور کنم

چطور به یه دختر بگم که نمی خوامش؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه)