‌سلام

چند ماه پیش یه خاستگار داشتم که از نظر کار مورد پسندم بود. برای اینکه بدونم قیافه اش چه جوریه با یه اکانت فیک رفتم و عکسش رو دیدم... از همون جا متوجه شدم که صفحات مشکلات جنسی فالو کردن و نظر های زشتی گذاشتن و منم بدون دلیل قانع کننده ردش کردم و خانوادم هم فک کردن که چهره اش رو پسند نکردم ...

الان بعد از ۳ ماه دوباره تلفن کردن و اصرار دارن که یک جلسه خاستگاری با حضور پسر داشته باشیم... با توجه به اینکه سنم کمه و تا حالا خاستگاری که پسر درش حضور داشته نداشتم... خیلی میترسم و میخوام دوباره یه جوری بپیچونم مخصوصا با اون نظر هایی که گذاشته بودن دل چرکین شدم.

میخواستم بدونم که این قضیه توی پسرا یه چیز عادیه و ممکنه در نهایت با یه مورد بدترش ازدواج کنم؟ از طرفی کلا از اینکه با یک پسر در مورد ازدواج حرف بزنم میترسم و خجالت میکشم. با این ترسم چیکار‌ کنم؟ حالا که خواهر و مادرش منو پسند کردن ولی میترسم خودش پسند نکنه و من به عنوان اولین خاستگار از لحاظ روحی داغون بشم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)