سلام
یکی از پسرهای دانشگاه رفت واسطه فرستاد و به خونه مون زنگ زد و به مسئول دانشگاه هم گفته بود منم به خاطر همین حس کردم قصد بدی نداره و با اجازه مامانم مجازی باهاش حرف زدم و یه بار هم با مامانم باهاش بیرون رفتم اون اقا مدام قرار خواستگاری رو عقب مینداخت و منم شک کردم بهش و دیدم که بهم نمیخوریم و ارتباطم رو باهاش قطع کردم .
این آقا رفته توی دانشگاه به همه گفته که من نامزدشم در صورتی که فقط یه خواستگاری ساده کرده قرار بود که چیزی به کسی نگه . 
یکی دیگه از بچه های دانشگاه هم منو میخواست که شرایط بهتری داشت اما به خاطر این موضوع  دیگه پا پیش نذاشت .من باید چی کار کنم که این آقا بیاد خواستگاری و باورش بشه من نامزد ندارم ؟ آیا اصلا به خاطر اینکه من با این اقا آشنا شدم من رو پاک و قابل اعتماد میدونه مثل قبل؟
من به چند نفر میگم که من نامزد ندارم اما حس میکنم کسی باورش نمیشه لطفا,  کمکم کنید من چی کار کنم که بقیه باور کنن اون پسره داره دروغ میگه و من نامزدش نیستم . آیا از نظر آقایون من کار اشتباهی کردم که با اون آقا آشنا شدم ؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)