سلام دوستان

من مدت زیادیه که یه خواستگار از فامیل مون دارم که به شدت به من ابراز علاقه میکنن و اصلا دست بردار نیستن . ایشون خانواده خوبی دارن و اهل نماز و روزه هستن اما من در جریان ارتباط ایشون با جنس مخالف بودم و چون به شدت با این قضیه مشکل دارم جواب رد میدادم .

البته من ادعای با خدا بودن ندارم و میدونم هر کس ممکنه اشتباه کنه ولی خوب میترسم چون ایشون میگن که کارای گذشته شون رو کنار گذاشتن و با اینکه خیلی موقعیت دارن فقط به خاطر من سمتش نمیرن . راستش این حرف به جای تاثیر مثبت ، نتیجه ی عکس داشت چون توقع داشتم ایشون مثل خود من به خاطر ارزشی که برای خودشون قائلن و مهم تر از اون به خاطر خدا این کارو نکنن .

اینکه صرفا به خاطر علاقه و راضی شدن من این کار رو بکنن برام قابل اعتماد نیست چون ممکنه بعد از اینکه خیالشون راحت شد دوباره سراغ این شیطنت ها برن ، با توجه به اینکه آمار خیانت داره روز به روز بالا میره این منو میترسونه ...

بین دوستان کسی هست که تجربه مشابهی داشته باشه خودش یا همسرش؟ به نظرتون میتونم اعتماد کنم یا نه؟


پیشنهاد :

بخاطر ازدواج با تو از تمام کارام دست بر میدارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)