سلام راستش من مشکلی دارم که داره زندگیم رو نابود میکنه .

بنده ۷ ساله ازدواج کردم و در طی این مدت با خانواده همسرم در نزدیکی هم زندگی میکنم همسرم پسر ... من میشن مشکل اساسی من تقریبا از یک سال پیش وقتی فرزندم به دنیا اومد شروع شد! همسر من در دوران بارداری بسیار مواظبم بودن و یه دروه عالی از زندگی بود برای من اما بعد از زایمان تقریبا میشه گفت بطور محسوسی پشتم خالی شد و بخاطر وجود فرزندم رابطه ی خیلی عاطفی بین همسرم و خانواده ش شکل گرفت به طوری که همسر من تا قبل از زایمان من هفته ای یک بار اونم ب مدت ۱۵ دقیقه به خونه ی پدریشون سر میزدن .

اما بعدا میشه گفت ذوق بردن بچه پیش پدر مادرشون رفت و آمد بسیار زیادی برقرار کردن و حالا بعد از گذشت یک سال این روابط خیلی قوی تر شده طوری که ... .

دارم روانی میشم! نوشتن همه چیز خیلی آسون نیست .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)