سلام

عزیزان ملاک هاتون برای ازدواج چی بوده و آیا بهش رسیدید؟

تنها ملاک من اینه آدم روانی نباشه ( نمیتونم دقیق منظورمو بگم تقریبا مثل وسواس داشتن، سر مسائل کوچک بحث کردن و دعوا کردن، بدبین بودن ) اما ملاک های دیگه ام نمیدونم چی باید باشه!! یعنی روانی نباشه ترجیح داره به نماز خون روانی ... کسایی رو دیدم که اصلا فکرش رو هم نمیکردم طرف همچین تفکر منفی و اخلاق بدی داشته باشه ، میترسم .

سنتی ام میخوام ازدواج کنم ، تا حالا سه چهار مورد بعد دو سه جلسه جواب خواستن و منم چون آدم ساده ایم طرفم رو نشناختم ردشون کردم . هر چی گفتم بازم بیشتر آشنا بشیم فایده نداشته . بدتر از من اونام پسرای ساده ای بودن،  انگار با یه نگاه میخواستن ازدواج کنند. دیگه داد پدر بیچاره م در اومده .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ازدواج سنتی (۲۹ مطلب مشابه)