سلام

دختری هستم ٢٢ ساله ، ان شاء الله میخوام سال آینده کنکور ارشد شرکت کنم ، دوران کارشناسی یه رشته ی علوم پایه تو دانشگاه دولتی با معدلی متوسط خوندم . کنکورم رو برای کارشناسی خیلی بد دادم و مدت زیادی افسرده بودم و زندگیم مختل شد .

توی دانشگاهم زیاد موفق نبودم ، البته تلاش زیادی ام نکردم ، اما مشکلم اینه که واقعا بلد نیستم چطور بخونم که چیزی که بلدم رو روی برگه بیارم و بارها برام پیش اومده بلد بودم و نتونستم بنویسم . بر خلاف دبیرستان که معدل خوبی داشتم  و از لحاظ هوشی ذهن خوبی دارم و چند بار که آزمون هوش دادم هم واقعا تیزهوشم و از متوسط مردم بالاترم . اما اصلا بلد نیستم خوب درس بخونم یا چیزی که بلدم رو توی امتحان بیارم این خیلی بهم فشار میاره چون خیلی ها تو کلاسمون معدل الف دارند ولی من نمیتونم !!!

دوستانی که اینجا هستن لطفا راهنمایی کنن چطور تو سطح ارشد باید درس خوند ؟  چه قدر زمان بذارم برای درس خوندن؟  چطور با استرس امتحاناتم کنار بیام ؟ دقتم کمه چطور دقتم رو بالا ببرم ؟ الان برای ترم آخر کارشناسی چه جور بخونم که معدلم رو بهتر کنم ؟  میخوام حتما رشته ژنتیک پزشکی قبول شم . برام کار هم مهم نیست و کار دیگه ای دارم که تضمین شده است . به این رشته علاقه پیدا کردم و واقعا میخوام حتما برای ارشد تلاش کنم و بهش برسم .

لطفا دوستانی که تحصیلات دارند راهنماییم کنید ، اگر به این هدفم هم نرسم واقعا ضربه ی بدی میخورم

ممنون


مرتبط:

ارشد بخونم یا برم سربازی؟، می ترسم بیکار بمونم

کاش مدرک ارشدم رو نداشتم که تو سرم بزنن

بعد از فارغ التحصیلی دنبال کار باشم یا ارشد حقوق بخونم؟

ادامه تحصیل دادن و گرفتن ارشد با اوضاع فعلی خوبه ؟

میشه در کنار کار، ارشد رو هم خوند؟

نمی دونم برم سربازی یا بشینم واسه ارشد بخونم

ارشد آزاد قبول شدم نمیدونم برم ثبت نام کنم یا نه!

هر چی راجع به ارشد میدونین لطفا بنویسید

ترم دوم ارشد کامپیوترم، برای پیدا کردن کار امیدوار باشم

برای رسیدن به درآمد، شاگردی کنم و یه حرفه یاد بگیریم یا برم ارشد بخونم ؟

ارشد کدام رشته ها بازار کار و آینده شغلی بهتری داره



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)