سلام خدمت همه

بی مقدمه میرم سر اصل مطلب

بی هدفی و نداشتن شغل

تو این پست ازتون راهنمایی میخوام درباره شغل و هدف ، من پسری هستم 25 ساله دیپلم ، مشکلم اینه نمیتونم شغلی و هدفی انتخاب کنم سال هاست سر درگمم و دانشگاهم نرفتم متاسفانه، نمیدونم شاید زیادی فکر میکنم و این فکر کردن زیاد انتخاب رو سخت میکنه و نمیتونم حرکت کنم.

آدم تنبلی نیستم اما سردرگمی و بی هدفی آزارم میده و باعث شده بی انگیزه بشم. درباره خیلی شغل ها تحقیق میکنم و میزان درآمدشون رو میسنجم ولی به نتیجه نمیرسم یه جورایی آینده رو همش تصور میکنم و این شاید باعث میشه در زمان حال حرکتی نکنم .

گاهی اوقاتم فکر مهاجرت به ذهنم میرسه که باید تو تخصصت خیلی خیلی حرفه ای باشی ولی نمیدونم برم چه کاری یاد بگیرم شاید بگین به چی علاقه داری ؟ برو همون کار ... ولی خودمم گیج شدم مثلا میگم برم فلان کار رو یاد بگیرم و فکرایی به ذهنم میاد که نکنه موفق نشم، نکنه جا بزنم و نتونم ادامه بدم.

خلاصه انگار طلسم شدم و روز و شب میگذره اما من ساکن و حرکتی نمیتونم بکنم، چند تا شغل تخصص رو در نظر گرفتم مثل : برنامه نویسی ( میترسم نتونم موفق بشم چون شاید سخته ) ، کارای فنی مثل تراشکاری cnc، جوشکاری ، آرایشگری ...

اگه هدفم مشخص بشه روزی 12 ساعتم کار میکنم تا به مقصدم برسم ولی انگار وسط یه بیابون گیر کردم و گم شدم . در کل آدمی هستم که از این شاخه به اون شاخه میپرم و کسی هم نیست راهنمایی کنه .

ممنون میشم کمکم کنید .

ممنون از همه


مرتبط با سردرگمی و بلاتکلیفی:

دختری 25 ساله هستم که تکلیفم با خودم معلوم نیست

هیچ وقت انقدر بلاتکلیف نبودم

تکلیف نیاز جنسی دخترانی که به تجرد قطعی رسیدند چیه ؟

تکلیف پسری که از شدت فشار روحی و جنسی به ستوه اومده چیه ؟

در امر کار و ازدواج بلاتکلیفم

میخوام برای آخرین بار تکلیفم با خودم مشخص شه

تکلیف من که نیاز جنسی بسیار بالایی دارم مشخص نیست

یه راهکار مناسب بدید تا از بلاتکلیفی در بیام

تکلیف دختری که در یه خونواده پرتشنج زندگی میکنه چیه؟

احساس سردرگمی میکنم و نمیدونم به کجا دارم میرم؟

خیلی سردرگمم ،همه درها روم بسته شده

معرفی روانشناس در خصوص سردرگمی در زندگی و اعتماد بنفس

در سردرگم ترین حالت زندگی ام هستم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)