سلام

میشه راهنمایی کنید منو ؟ آیا دارم اشتباه می کنم ؟ من 26 سالمه پسر هستم ، اهل تهران ، ترم دوم ارشد کامپیوتر ، الان ماهی 500 درآمد دارم ولی با اینکه مهندس نرم افزارم تخصصی ندارم .

رفتم مجتمع فنی ثبت نام کردم که در نهایت توسعه دهنده اندروید بشم که بتونم از این راه کسب درآمد کنم . اما من سربازی نرفتم احتمال اینکه معاف بشم هست بخاطر صافی یه کف پا و تعرق شدید کف دست ( اینا تو آیین نامه نظام وظیفه اومده لطفا نگید دلیل نمی شه) اما احتمال هم هست معاف نشم می خوام بدونم من تلاشم بیهوده است برای پیدا کردن کار ، بی خیال بشم بگذارم وضعیت سربازیم معلوم بشه ؟ باید چی کار کنم؟

لطفاً کمک کنید.


مرتبط با رشته کامپیوتر

مهندس کامپیوترم، اما می خوام آموزگار بشم

رشته کامپیوتر یا حسابداری ؟

از رشته ی مهندسی کامپیوتر میشه درآمد خیلی بالایی کسب کرد ؟

برای مهندس کامپیوتر موفقیتی میشه متصور شد ؟

تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه پیام نور


مرتبط 2:

ارشد بخونم یا برم سربازی؟، می ترسم بیکار بمونم

کاش مدرک ارشدم رو نداشتم که تو سرم بزنن

بعد از فارغ التحصیلی دنبال کار باشم یا ارشد حقوق بخونم؟

ادامه تحصیل دادن و گرفتن ارشد با اوضاع فعلی خوبه ؟

میشه در کنار کار، ارشد رو هم خوند؟

نمی دونم برم سربازی یا بشینم واسه ارشد بخونم

ارشد آزاد قبول شدم نمیدونم برم ثبت نام کنم یا نه!

هر چی راجع به ارشد میدونین لطفا بنویسید

در دوره ارشد چطور باید درس خوند ؟

برای رسیدن به درآمد، شاگردی کنم و یه حرفه یاد بگیریم یا برم ارشد بخونم ؟

ارشد کدام رشته ها بازار کار و آینده شغلی بهتری داره



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)