سلام

من دختری ۱۸ ساله و کنکوری هستم والدینم از کودکی من رو به درس خوندن تشویق کرده اند و تمام فکر و ذکر من درس خواندن بوده و هرگز وارد دوستی های خیابانی نشدم اما از کودکی به پسر ... ام که چهار سال از من بزرگتر است علاقه مندم او هم همین طور و بارها مادرش به شکل های مختلف از نجابت من و علاقه پسرش به من گفته.

اما مادرم هر بار گفته من مثل خواهر میلاد هستم و من قصد ادامه تحصیل دارم . خانواده آنها مخالف ادامه تحصیل دختر هستند  اما پدر و مادر من عقیده دارم دختر باید درسش را کامل کنند آن وقت ازدواج کند.

دختر عمویی به نام ... دارم که ۱۹ سال دارد به خاطر اخلاق تند مادرش با آنها خیلی رفت و آمد نداریم اما ما از بچگی مثل دو خواهر با هم بودیم و از همه چیز زندگی هم خبر داشتیم. ۴،۵ سال پیش ... وارد دوستی های خیابانی شد . جوری که یک سال به مدرسه نرفت و من در حالی که کوچکتر بودم با دلسوزی هر بار او را پند میدادم  که این کارها آخر و عاقبت ندارند و اگر راهنمایی های من نبود ... گرفتار راه های خیلی بدتری میشد.

وقتی مادرش موضوع رو  فهمید  برای اینکه من چیزی از ... به بقیه نگویم رابطه شون رو با ما کمتر کردند در حالی که من همه چیزهایی که دیدم رو مثل راز توی سینه ام نگه داشتم. هفته پیش میلاد به خواستگاری ... رفته و این جمعه نامزدی آنهاست. من وقتی امروز این موضوع را فهمیدم خیلی ناراحت شدم و تنها کاری که کردم گریه است .

تعجب کردم از اینکه چطور میلاد که از گذشته ... آگاه بود و همیشه از بدی او پیش ما صحبت می کرد  اینقدر عاشق او شده. من از ازدواج آنها ناراحت نیستم  فقط دلم به حال خودم می سوزد  که از دو تا از نزدیک ترین هایم بدترین ضربه را خوردم. ... از علاقه ما دو تا به هم خبر داشت و اصلا علاقه ای به میلاد نداشت میلاد هم همینطور ، حالا چطور شده که انقدر میلاد رو دوست دارد و بدون توجه به من میخواهد با او ازدواج کند؟ 

هدفم پزشکی هست و امسال محال است که به آن دست پیدا کنم و میخواهم یک سال پشت کنکور بمانم تا پزشکی تهران قبول شوم اما از طرفی میخواهم هر چه زودتر از این شهر بروم تا بتوانم کمتر به این دو نفر فکر کنم‌ .

از شما خواهش میکنم  راهنماییم کنید چون خیلی حالم بده و شک دارم بتونم خودم رو راضی کنم جمعه برم جشن اون ها و بهشون تبریک بگم  .


مرتبط با شکست عشقی در دختران:

یعنی به همین راحتی ولم کرد؟

من تنها و اون با یارش، چیکار کنم آروم بشم؟

تصمیم دارم تا وقتی کسی ازم خاستگاری نکرده بهش حسی نداشته باشم

به پای عشقی که فکر میکردم درسته همه خواستگارهام رو رد کردم

چرا خدا منو به پسر مورد علاقم نرسوند ؟

عاشق پسر داییم شدم ولی اون بی توجهی می کنه

عشق یه طرفه سخته واسه دختر ...

پسر مورد علاقم منو خواهر خطاب کرد

انگاری فقط اومده بود تا دلِ منو ببره

شکست عشقی برای خانم ها سخت تره

چطور بعد از شکست عشقی و عاطفی خودم رو جمع و جور کنم؟

کمک به فراموشی شکست عشقی یه دختر

اگه اون مال من نبود، چرا خدا گذاشت اینقدر وابسته ش بشم؟


مرتبط با خواستگاری و ابراز علاقه دختر به پسر:

آقای محترم، من شما رو دوست دارم، جرمه؟

خودم اقدام کنم یا منتظر بمونم پسر مورد علاقه م خودش قدمی برداره

معایب خواستگاری دختر از پسر چیه ؟

آیا دختران می تونن خواستگاری کنن ؟

نمی دونم همکارم نظرش راجع به من چیه

می خوام به پسر مورد علاقه م پیشنهاد بدم ولی غرورم اجازه نمیده

اگه دختری از شما درخواست ازدواج بکنه چه برخوردی می کنید ؟

چرا ما دخترا نباید از پسرا خواستگاری کنیم ؟

ترس از عواقب خواستگاری دختر از پسر

چه طوری بدون سبک شدن، به پسری که ردش کردم ابراز علاقه کنم ؟

چه طوری پسر مورد علاقه مون رو به ازدواج ترغیب کنیم؟

تحت چه شرایطی خودم میتونم اقدام به خواستگاری از پسری کنم؟

چشم تو چشم شدن با پسری که درخواست ازدواجم رو رد کرد

نگران اینم که بهم بگه من هیچ حسی بهت ندارم

چه جوری به پسر مورد علاقم بفهمونم که دوستش دارم

چرا ما دخترا نباید از پسرا خواستگاری کنیم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ازدواج فامیلی (۸۹ مطلب مشابه)