سلام
دوستان عزیز من با مشکل تنظیم وقت روزانه مواجه هستم و نگرانی بابت تنظیم اوقاتم در آینده دارم. اول یک معرفی از خودم میکنم.
من دختر مجرد و فوق لیسانس یک رشته فنی هستم. و اگر خدا بخواد امسال شانس زیادی برای قبولی دکتری دارم. در یک شرکت مشغول به کارم. ساعت کاریم از 9 تا 5 هست. و کارم رو خیلی دوست دارم چون در راستای درسم هست. الان که مجردم فعلا زیاد دغدغه ندارم. دغدغه من برای آینده هست.
کسانی هستند که در شرایط من باشند. یعنی با درس و کار و کارهای خونه وقت میشه که به زندگی و شوهر برسند؟ همش میترسم مجبور به ترک کار بشم اگه قبولیم تو دکتری قطعی بشه ولی کارم یه جور موتور شتاب بخش به موفقیت بیشتر در دکتری هست و بدون کارم احساس میکنم نه تنها با مشکل مالی مواجه میشم چون حقوق نسبتا خوبی میگیرم بلکه با مشکل فنی هم مواجه میشم.به نظرتون چطور وقتم رو تنظیم کنم تا به هر دو تاش برسم؟
بعدا اگه ازدواج کردم آقایون میتونن همچین زنی رو تحمل کنند؟ که یا سر کاره یا در خونه مشغول درسه و شاید 2-3 ساعت شب ها بتونم با همسرم حرف بزنم و نه بیشتر. کلا نظر آقایون در مورد خانم های شاغل و محصل و عاشق علم و یادگیری چطوره ؟ من شدیدا به فعالیت ذهنی علاقه مندم و دوست ندارم روزی رو بدون افزایش دانشم سپری کنم و دوست دارم بچه هام رو هم این طور تربیت کنم.
و اگه از خانم های محترم متاهل شاغل کسی در سایت حضور داره ممنون میشم در مورد تنظیم وقت و تقسیم انرژی در همه بخش های زندگی منو راهنمایی کنند.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) زندگی با خانم شاغل (۲۵ مطلب مشابه) مسائل زنان شاغل (۳۵ مطلب مشابه)