سلام

من یه سالی هست ازدواج کردم همسرم مرد خوب و مهربونی هست . دو سال و نیم اختلاف سنی داریم . دست و دلبازه، کاریه، خوشتیپ اما خلقیات خاصی داره . خدا منو بببخشه اما احساس میکنم خاله زنکه . و من حالم بد شده... قهر میکنه و من دیگه خسته شدم. همیشه من رفتم آشتی کردم احساس حقارت و بدبختی میکنم . احساس میکنم تمام مسائل مون رو به مادرش میگه اوایل بیشتر بود . احساس راحتی باهاش نمیکنم .

در روابط زناشویی منم که پیشنهاد میدم حسرت برام شده که او هیجان زده باشه برام ، برای با من بودن دل تو دلش نباشه ... . آخه مگه میشه عروس بشی این همه آرایش و مدل مو و لباس قشنگ بعد طرف نیاد بوست کنه .

بعد بگه تازه محرم شده بودیم روم نشد ، تازه عروسی که محرم بودیم آرایشم و پاک میکنم که چون آقا دوست نداشتن آتلیه نمیرم چون آقا دوس نداره گفت عروسی نگیریم گفتم باشه بعد خانوادش دوس داشتن گرفتن. منم مث بخت برگشتا از ترس ناراحتی نشه نظر ندادم نه آتلیه ،نه فیلم بردار،نه تزیین و ... .

اینا به جهنم ، ۹۹ درصد قهرها بخاطر خانوادشه ، آخه کدوم عروس بخت برگشته ای فردا روز عروسی میره خونه اینو اون ظرف شویی ، اینم به جهنم ...

من سرکار میرم بعد از ظهر میخوابم منو بیدار کرده بدو بریم مهمونی لباس پوشیدم بعد میبینه مجلس زنونه س منم میگم نمیرم قهر میکنه میره خونه مادرش ، پیام میده تو فقط آبرو آدمو میبری ، منم چیزی نگفتم گفتم باشه .

خواهرم میخواست بیاد خونمون همون شب هر چی بهش زنگ زدم و و پیام دادم جواب نداد. منم از آبجیم عذر خواستم و دروغ گفتم . شب اومد خونه هیچی نگفتم الان هم رفته مأموریت . بهش پیام دادم رسیدی خبر بده اونم داد و منم استیکر تایید فرستادم و دیگه حرف نزدیم .

کم توقع که باشی میزنن تو سرت ... جهیزیه آوردم خدا وکیلی ۶۰ میلیون به بالا بهم میگه تو شوهر داری بلد نیستی این چیزا ارزش نداره برا ما . چرا چون گفتم دوس ندارم مناسبت میشه یا هر چی جاریم بهت پیام میده و داداش بهت میگه و تو هم روز تولدش میگی بریم براش فلان چیز کادو بخرم ...

کدوم بخت برگشته ای با پول خودش برا جاریش کادو میخره بعد شوهرش بهش میگه فلان چیز هم بریم بخریم براش . دوس دارم میخوابیدم و دیگه بیدار نمیشدم . دلم نمیخواد دیگه صداش رو بشنوم بماند اگه خانواده ها کاری نکنن بعید میدونم او پیش قدم بشه منم که اصلا دیگه میلی ندارم بهش
.

مثل فردی هستم که باورش نمیشه مردش  مرد رویاهاش تو این فرد میدیده حالا اونی که میخواسته نیست و غیر اون هم نمیخواد  . فقط اون مرد رویاهای منه اما نه با این اخلاق


مرتبط:

ازدواج موجب رشد و تعالی اخلاقی میشه؟

شوهر بد اخلاقم رو عاشق خودم کردم

پول، زن و شوهر رو از نظر اعتقادی و اخلاقی به هم نزدیک می کنه؟

اخلاق به تنهایی میتونه یه زندگی عالی بسازه؟

ممکنه زن آیندم از اخلاق خوبم سو استفاده کنه ؟

آیا ایمان و اخلاق خوب برای زندگی کافیه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)