سلام

راهنمایی ازتون میخوام، ببینید نمیدونم شما هم این شرایط من واسه تون پیش اومده یا نه!

یه بنده خدایی هست که ازم نفرت داره! تو رفتاراش، نگاهش و همه چیزش داره نشون میده. میدونیم که هیچ چیز در این دنیا بی علت نیست. نمیدونم کدوم رفتارام، حرف زدنام و ... باعث شده از من بدش بیاد و همیشه این واکنش ها رو نشون بده! تا الانش سعی کردم خوب باشم در مقابلش ولی ایشون همینطور داره ادامه میده. شما جای من باشید چیکار می کنید ؟

ببینید، طرف تازه از اون مدل متکبرها و مغرورها هستش. رفتاراش در مقابل من ؛

وقتی کنارش رد میشم یا روشو اون طرف می کنه یا پشتش رو طرفم می کنه. کلا میدون نمیده که صمیمی بشم باهاش . و از من خوشش نمیاد. خودمم یادم نمیاد که طرف و چیکارش کردم مثلا! کلا از من خوشش نمیاد و این کارا رو میکنه.

شما جای من باشید چیکار می کنید ؟ برم پیشش بپرسم چرا این کارو میکنی که اونم ببینه به به نتیجه داده و باز هم در آینده ادامه بده ؟ بها هم نمیده باهاش صمیمی بشم. یه بارم تو مسجد بودیم که طرف گروه نمایشش رو آورده بود که بعد نماز تمرین کنند که من پیش یکی از مسن های مسجد بودم و داشتم باهاش حرف می زدم که اونم اومد پیش ما ( پیش اون مسنه )، اونم گفت شما فلانی ( منو می گفت ) رو هم بیارید.

اونم گفت والا من که میخوام ولی خودش این چیزا رو دوست نداره ( کاملا منظورش برعکس بود ) منم گفتم اتفاق برعکس علاقه دارم و ... آخر بحثم بازم غیر مستقیم گفت که من دوست ندارم و تمومش کرد.
با این جور آدما چیکار باید کرد ؟ این متکبرا که ازتون بدشون میاد و خدا میدونه به خاطر کدوم رفتارات هستش و منم احتمالش رو کم میدونم که توضیح بده واسم و شایدم ببینه خوب نتیجه داده و ادامه بده. مقابله به مثل خوبه ؟ روند الانم خوبه ؟ جلو جمع هم با من اینطور باشه چیکار باید کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)