دوستان سلام

امیدوارم ایام خوبی داشته باشید این پست را بیشتر برای نوجوانان و جوان می نویسم که هم سن و سال خودم هستند.

ببینید دوستان خوب ما تا دوره ی سن تکلیف هنوز زیاد عاقل نیستیم و به اصطلاح هنوز بچه ایم و خامیم. اما قضیه ما از بعد سن تکلیف تا متاهل شدن است که ما یه دوره به طور متوسط ۱۰ تا ۱۵ سال را در پیش داریم که در این دوره نیازهای عاطفی و جنسی به ما فشار می آورد و اکثرمان وقتی این فشار ها به ما وارد می شود معمولا سخت مشغول خوش گذرانی می شویم و فراموش می کنیم که ما زمانی می خواهیم ازدواج کنیم و این وضعیت بالاخره تمام می شود اما مسئله این است که چگونه تمام شود.

به این موارد دقت کنید ؛

۱. نوجوانان و جوانانی که به خودارضایی مشغول می شوند و به همسر آیندشان فکر نمی کنند تاکنون اندیشیده اند که چه ظلم بزرگی به طرف مقابل ( همسر آینده ) شان می کنند.

۲. نوجوانان و جوانانی که به راحتی به جنس مخالف ابراز علاقه می کنند و دوست می شوند آیا اگه همسر آیندتان هم به این راه مشغول شود راضی هستید؟!!

۳. پسرانی که همیشه تو کف دخترها و زن های فامیلشان اند آیا دوست دارید که دیگر پسران هم همیشه تو کف دختری که قرار است در آینده همسرتان شود، باشند و یا وقتی متاهل شدید همه پسران به همسرتان چشم بد داشته باشند؟!!

۴. دخترانی که نهایت وقت را می گذارد تا برای پسرهای فامیلش دلبری کند،نظرتان در مورد اینکه دیگر دختران دل همسر آیندتون رو بزنه چیه و یا وقتی متاهل شدید دختران چشم همسرتون رو بقاپند؟!

۵. نوجوانان و جوانانی که در دوران مجردی خیلی راحت رابطه جنسی برقرار می کنند و خودشان را خیلی راحت تمام لخت نشان جنس مخالف می دهند آیا دوست دارید که همسر آیندتان هم اهل این کارها باشد؟!

۶. پسرانی که در دوران مجردی دائم سعی می کند دست به دخترها بزند و جوری راه برود که به آن ها کشیده شود و این همه دختری که نسبت به این کار پسران بی تفاوتند و خودشان هم خوشحال می شوند و دوست دارند، ،واقعا چقدر خود خواهند.

۷. ...

موارد خیلی زیاد متفاوتند و دردناک و ریشه این ها چیزی نیست جز بی تفاوتی نسبت به آینده و خودخواهی.

فقط پسران یاد گرفتند بگویند دختر پاک نیست دختران هم می گویند پسر پاک نیست. فقط همین و اصلا فکر نمی کنند که خود آن ها هم جزء پسران و دختران اند و بخشی از جامعه را تشکیل می دهند و فقط برا بقیه می گویند و خودشان به خوشگذرانی شان مشغول می شوند. چرا آخه فکر نمی کنید چیزی که برای خود نمی پسندید برای دیگران هم پسندیده نیست.

طرف تا نوجوان و جوان هست با جنس مخالف صدها بار رابطه برقرار کرده حالا که وقت ازدواجش شد و قصد ازدواج کرد حالا یه دفعه میگه دیگه کسی پاک نیست. آره دیگه چون خودش فقط با صد نفر رابطه داشته و کلی آدمو از پاکی انداخته.

آره خلاصه خودشون همه خلافی می کنند بعد انتظار دارند همسر آیندشون پاک و دست نخورده باشه.

خب دوستان بحث مفصله ولی دیگه خسته تون نمی کنم،این پست رو هم برای پسران و هم برای دختران سرزمینم نوشتم امیدوارم تاثیر گذار باشد و هدف و لب کلامم تنها یه بند است ؛

( بیاییم جوری نوجوانی و جوانی مان را سپری کنیم که اگر یک فیلم از تمامی لحظات بعد از سن تکلیفمون تا موقع ازدواج به همسر آیندمون نشان دادند،شرمنده و سرخورده نشویم ) .

بدرود دوستان

پسر۱۷ساله


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)