با سلام

مردی متاهل هستم که چون خواهر ندارم بعد از ازدواج به شدت خواهر های همسرم رو دوست دارم
مشکل من اینه که یکی از اون ها رو خیلی دوست دارم و هر کاری لازم داشته باشه باشه براش انجام میدم . منتهی خیلی میترسم که این علاقه که از جنس برادرانه است دردسر ساز بشه . ندیدن اونها یا زیاد دیدن شون هم تاثیری در علاقه نداره . تمام آرزوم اینه کاش یه خواهر مثل اون داشتم .

اینم بگم که هیچ ارتباط غیره ای باهاش ندارم و تمام ارتباطات در کانال خانواده و عموما در حضور همسرم انجام میشه . منتهی خیلی دوست دارم مثلا در تلگرام بهش پیام بدم و مثلا عیدها رو تبریک بگم و ... ولی خب چون نامحرمه درست نیست .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)