سلام
من یه دختر ۲۵ ساله هستم و مدتیه که با پسری دوستم که ادعا داره خیلی منو دوست داره و خیلی مایل به ازدواجه و خانواده ها هم در جریانن.
اما مشکلی که من دارم اینه که من همیشه توی این رابطه از دست اون ناراحتم  و همیشه جوری رفتار میکنه که من ناراحت و ناامید میشم .
مثلا اون اصلا به من زنگ نمیزنه و هر شب فقط توی تلگرام با هم حرف میزنیم .و کلا بیشتر با دوستاش میچرخه و اهل بیرون رفتن و خوشگدرونیه در صورتی که من همیشه فکرم پیش اونه . کلا این رابطه منو افسرده کرده.
همیشه منتطر توجه از طرف اونم .ولی اون چیزای دیگه براش اولویت داره .همیشه حس میکنم اصلا منو دوست نداره و فقط به خاطر موقعیتم و چیزای دیگه دوست داره منو نگه داره .یا اینکه خیلی عکس های دخترای دیگه رو نگاه میکنه و دربارشون با دوستاش حرف میزنه .
همیشه آدم روزای خوبه ، همیشه من حس میکنم وقت هایی که بهش نیاز دارم واقعا نیست و توی این رابطه من همش حس تنهایی دارم. دروع زیاد میگه . میخوام بدونم همچین ادمی کلا منو دوست داره؟ یا اصلا من باید با رابطه ای که همش برام عذابه ؟ چکار کنم ؟ با توجه به اینکه من بهش خیلی وابستم و جز اون کسی رو ندارم  .

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)