با  سلام خدمت دوستان گرامی

بنده با یاری خدا میخوام به خواستگاری دختر خانومی برم و البته از جواب مثبتشون مطمئنم ایشون همه جوره با من مچ و مورد دلخواهم هستن ، فقط مشکل که نمیشه گفت نگرانی هایی دارم که میخوام با شما دوستان مطرح کنم که اگه مورد مشابهی سراغ دارین از تجربیاتتون استفاده کنم؛

بنده فوق لیسانس دارم و در آستانه خدمت سربازی ، البته یه درآمد ماهی 2 تومنی هم دارم که میخوام یکسال کار کنم بعد برم خدمت سربازی البته دختر خانوم مورد نظر بنده همه جوره شرایط بنده رو قبول کردن و میگن زندگی با سختیاشه که شیرین و دوست داشتنی میشه ولی خب بازم بلاخره دو سال سربازی یه مقدار خودمو نگران کرده.

ممنون میشم اگه کسی مورد مشابهی دیده یا داره از مزایا و معایبش بگه مخصوصا دختر خانومها ، که آیا با وجود تمایل میتونن با این وضعیت سربازی کنار بیان ؟

و همچنین اگه قسمت شد و عقد کردیم دختر خانومها دوست دارن ماهانه به حسابشون مبلغی واریز بشه یا نه شرایط دیگه رو میپسندن مثلا حساب مشترک یا خرید دو نفره یا غیره  ؟

ممنون میشم توضیح بدین مرسی از همه ی دوستان 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج و سربازی (۱۱ مطلب مشابه)