اول از همه به همه کاربران سلام عرض میکنم و امیدوارم که حال همتون خوب باشه و فرا رسیدن سال نو رو به همه شما تبریک میگم و امیدوارم روزای خوبی رو در پیش داشته باشید .
راستش یه موضوعی چند مدته ذهنمو درگیر کرده . چند مدت پیش همینطور دلم خواست یکی از آهنگ های یه خواننده رپ رو دانلود کنم ببینم اصلا این خواننده که این همه تعریفش رو میکنن چی میگه؟ اصلا چی میخونه سبکش چیه؟
رفتم و دانلودش کردم ولی واقعا از سبکش خوشم نیومد . اما واقعا نمی‌دونم چرا این خواننده اینطور غمگین میخونه؟ نظر شما چیه بنظر شما آیا این خواننده ها مشکلی دارن که اینطور میخونن ؟!مشکل حاد دارن؟ یا شکست عشقی خوردن؟ حالا شکست هم خورده باشن قرار نیست همه جا فریاد بزنن .

خاله من افسردگی داره و یه مدته آهنگ های این خواننده رو گوش میده و البته افسردگیش تشدید شده . نظر شما چیه آیا این افراد مسئول نیستن؟ من حتی شنیدم خیلی ها بخاطر این آهنگ ها و شکست هاشون افسردگی گرفتن ، واقعا چرا خواننده ها به چیزی که میخونن دقت نمیکنند؟

مرسی  ممنون میشم پاسخ بدین :)

دوستدار شما آزالیا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)