سلام به همه خانواده برتری ها

پیشاپیش عیدتونم مبارک باشه ، من اخیرا یکی از همکلاسی هام ازم خواسته برای ازدواج بیشتر با هم اشنا بشیم. یه بار هم با هم بیرون رفتیم و یه کلیاتی رو مطرح کردیم. اینکه چطور آدمی هستن و چه مشخصاتی دارن بماند، اینجا محل بحث نداره، در کل یه مقداری با هم تفاهم داشتیم .

بعد من امروز توسط یکی از دوستانم متوجه شدم که ایشون قبلا از دوستم هم خواستگاری کردن و دوستم جواب منفی داده. ایشون خیلی تلاش کردن واسه جواب مثبت ولی بعد چند وقت تلاش ایشون، دوستم کاملا رک جوابشو گفته ایشونم بیخیال شدن.

الان من حس خوبی به این قضیه ندارم. راستش نمیدونم چطور تصمیم گیری کنم. چون دوست دارم عشق اول کسی که باهاش ازدواج میکنم باشم، همونطور که ایشون هم عشق اول من میشن.

اینکه قبل من کسی رو پسندیدن و اصرار زیادی به ازدواج با ایشون داشتن یکم ناراحتم میکنه. اینم بگم که ایشون پسر خیلی خوبی هستن و حداقل من چیز بدی ازشون ندیدم.

حالا سوال من اینه:

آقایون شما اگه از دختری خوشتون بیاد و بعد اون ردتون کنه و سراغ یکی دیگه برین، به اون دختر قبلی فکر می کنید ؟

خانوما اگه همچین موردی واستون پیش بیاد، چطور با قضیه برخورد میکنین ؟ با این فرض که اون دختر دوست صمیمیتون هم باشه.

ممنون میشم جواب بدین، لطفا صحبت حاشیه ای هم نداشته باشین، چون هیچ کس تموم زندگی بقیه آدما رو نمیدونه و اینایی که من گفتم، همه چیز نیست.

ممنونم از همتون


پیشنهاد :

دوست خواستگارم ازم خواستگاری کرده !

به خواستگاری دختری که دوستت رفته خواستگاریش میری ؟

به رابطه دوستانه خواستگار فعلی و قبلیم مشکوکم

خواستگار خواهرم از من خواستگاری کرده

خواستگار خواهر کوچکترم از من خواستگاری کرده

پسر مورد علاقه خواهرم از من خواستگاری کرده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)