سلام به همه دوستان مخصوصا دخترهای پاک

این پست رو به خاطر چیزهایی که در جامعه دیدم می فرستم چیزهایی که قلبم رو به درد آورد و شاید قلب کسی دیگه ای رو هم به درد بیاورد. شاید این پست از نظر شما خیلی ساده و پیش پا افتاده باشد اما کار از محکم کاری عیب نمی کند.

خب بریم سر اصل مطلب؛

من این پست رو می خواهم برای دختران چادری و پاکدامنی بفرستم که بعضی از کارهای اشتباه رو به خاطر ندانم کاری و ساده بودن انجام می دهند نه بد ذاتی یا بی حیا بودن. قبل از گفتن حرفام اینو بگم که من این پست رو فقط از رو تجربه ها میگم و ربطی منابع و هیچ کتابی ندارد. و اما حرفم:

من در زندگی ام در اجتماع بعضی چیزها را در دختران چادری دیدم که انتظارش رو نداشتم و یکم شوکه شدم و مخاطبین این پست من هم بیشتر دختران چادری است.

۱.یک بار در خانه کتاب داشتم از خروجی گذر می کردم که خارج شوم یک دختر خانوم چادری و محجبه کامل که حتی یک تار مویش هم پیدا نبود جلو راهم بود. چند بار گفتم خانوم ببخشید میشه رد بشم توجه نکردند. آخه خروجی به حدی تنگ بود که فقط محل عبور یک نفر بود و اون خانم یک لحظه باید میومد بیرون که من رد می شدم، بعد باز که گفتم یه خورده خودش رو کنار کشید که من رد بشم و من با یه بدبختی ای که برخورد بدنی با این خانم نداشته باشم رد شدم و خارج شدم اما اگر یک پسر دیگه جای من بود و هنگام عبور یک تنه هم به آن خانم می زد، اون خانم نمی تونست چیزی بگه چون جایگاه خروجی یک نفره بود و خودش از آن جا در نیومد و راه رو باز نکرد. من بعد از آن روز خیلی متاثر شدم.

۲. یک شب با خانواده رفتیم پیتزایی و در آن جا خیلی از خانواده ها نشسته بودند. در یکی از خانواده ها یک دختر چادری بود هم سن و سال من که از قبل اینکه پیتزا رو بیاورند تا آخر نگاهش به من بود خیلی برام عجیب بود که یک دختر چادری این همه وقت به یک پسر زل بزند. هنوزم دلیلش رو نفهمیدم. آخه نگاه مشکل ایجاد نمی کند ولی پسرانی هستند که این نگاه ها رو به عنوان چراغ سبز بر می دارند و بعد شاید حتی پیشنهاد کارهای بد به او بدهند ( یعنی به یک دختر چادری ), آری به خدا پسرهای اینجوری هستند.

۳. در واحد نشسته بودیم ظهر بود و خیلی خلوت،می دانید که واحد دو بخش است عقب زنانه و جلو مردانه.من تو بخش مردانه نشسته بودم و یک دختر خانمی سوار شد کاملا چادری و محجبه و اومد در بخش مردانه دقیقا روبروی من نشست با اینکه بخش زنانه کاملا خالی بود. چرا؟ ...

این قضیه ها که چیزی نیست دوستان قضایای بدتری هم دیدند که دختران چادری و محجبه کارهای ناشایست تری هم انجام دهند. البته ناشایست نه بهتره بگیم ساده لوحانه. تاکید می کنم که سه دختر در این قضایا از لحاظ حجاب به بهترین نحو ممکن بودند.

این پست رو نوشتم چون درد داشتم و قصد تخریب هیچ عده ای یا قشری رو هم ندارم. فقط از دختران پاکدامن و چادری خواهشمندم حالا که این راه را انتخاب کرده اید سعی کنید در این راه به نحو احسنت گام بردارید و شرایطی را فراهم نکنید که مخالفان چادر بهانه برای تخریب چادری ها داشته باشند و بگویند که چادری ها هم از روی عادت و ریا پوشش دارند.

من چون در دلم حب عمیقی نسبت به دختران چادری داشتم خواستم که آگاهشان کنم باشد که رستگارشوند. خب مطلبم به پایان رسید امیدوارم دیگر هیچ دختر پاکدامنی حرکات دختران بد رو انجام ندهد موفق و پاینده باشید

در پناه حق.

" پسر 17 ساله "


مرتبط با کسب شناخت در مورد دختران مذهبی:

نحوه ی برخورد دختران محجبه با مسائل زناشویی در بعد از ازدواج

یک پسر از کجا بفهمه من محجبه می تونم زیبا باشم؟!

نمی خوام تفریحاتم رفتن به نماز جمعه و جمکران و خوندن زیارت عاشورا باشه

نیت پاک پسر می تونه یه دختر مذهبی رو قانع کنه منتظر بمونه ؟

چرا بعضی از خانواده های مذهبی تن به ازدواج زود هنگام دخترشون نمیدن ؟

خودنمایی بعضی از دختران مذهبی و چادری

ازدواج دختران مذهبی با پسری که در زمینه موسیقی فعالیت داره

جرات ندارم از یک دختر مذهبی خواستگاری کنم

دخترای مذهبی بعد از ازدواج می تونن جلوی شوهر بی حیا باشن ؟

آیا یک دختر مذهبی بعد از ازدواج در دلبری کردن کم میاره ؟

چرا دخترای مذهبی از رابطه جنسی متنفرن؟

یه دختر مذهبی چطور در خواستگاری بحث مسائل جنسی رو پیش بکشه ؟

چرا بعضی از دختران مذهبی بد خلق هستند

واکنش دختران خیلی مذهبی در مقابل تنوع طلبی جنسی شوهر

یه دختر با حیا در ابتدای عقد می تونه برای شوهرش بی حیایی کنه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)