سلام دوستان

پسر هستم ، سریع می رم سر اصل مطلب؛

من چون قدم یه خورده بلنده ولی یکم لاغرم زیاد نه یه کم ، برای همین تصمیم گرفتم برم باشگاه بدنسازی و میخوام یکم به هیکلم برسم . چون از کسایی که میرن باشگاه پرسیدم میگن افراد لاغر اتفاقا خیلی بهتر باشگاه بهشون می سازه چون وقتی چاق باشی زیاد باید کلی وقت صرف سوزوندن چربی های اضافی بکنیم ، این ها باعث شد تصمیم بگیرم برم باشگاه .

مشکل اصلی من اینه که ؛

از باشگاه رفتن خجالت می کشم ، شاید بگین چرا آخه من خجالت می کشم برم باشگاه ؟ چون لاغر هستم و اونجا همه هیکلی ان ، میترسم برم مسخرم کنن . میترسم برم اون جا همه بهم بخندن بگن آخه تو  و چه به باشگاه ؟  از همه بیشتر از میترسم مورد تمسخر دوستان و اطرافیانم قرار بگیرم ، اگه میشه راهنماییم کنین که خیلی برام چالش شده .

هر دفعه میخوام باشگاه رفتن رو شروع کنم ولی خب همین چالش ذهنیم از رفتن به باشگاه خجالت می کشم . 


پیشنهاد :

تجربیات شما در مورد مصرف پرو گینر اپتیموم در بدنسازی

صفر تا صد ورزش در باشگاه بدنسازی

طریقه ی مصرف سویا در بدنسازی

بعد از 10 ماه بدنسازی، فقط 5 کیلو اضافه کردم، طبیعیه ؟

با چه مقدار تمرین، بازو و سینه عضلانی و بزرگ میشه ؟

پیشنهاد برنامه غذایی کم خرج برای افزایش حجم و عضله

مشورت در مورد مصرف مکمل های بدنسازی

طریقه ی مصرف سویا در بدنسازی

آمپول های بدنسازی مرد رو عقیم می کنه ؟

راهنمایی برای شش تکه شدن شکم در منزل


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) لاغری، چاقی و تناسب اندام (۸۰ مطلب مشابه)